• Najnowsze
  • Trending
  • Wszytskie
  • Startuj
  • Marketing
  • Rozwój
  • Kariera

Jak Amica korzysta z social media?

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

5 sposobów na udany poranek

5 sposobów na udany poranek

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

wtorek, 24 czerwca, 2025
  • Login
BIZRUN.pl
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
DODAJ NEWS
BIZRUN.pl
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
No Result
View All Result
BIZRUN.pl
No Result
View All Result

Jak Amica korzysta z social media?

przez Redakcja Bizrun.pl
16 kwietnia 2012
w dziale: Internet, Marketing
0
0
POLECEŃ
140
WIZYT
Poleć FacebookuPoleć na LinkedinieWyślij

Komunikacja to podstawa marketingu. Zresztą nie tylko marketingu, gdzie tradycyjnie mamy do czynienia ze sprzedającym i kupującym, ale właściwie każdego związku dwojga partnerów, którzy mają sobie coś do powiedzenia. Amica wciąż szuka nowych sposobów dotarcia do konsumentów.

Spora część konsumentów przyzwyczajona jest do działań sprawdzonych, standardowych, by nie powiedzieć – schematycznych. Lubi i ceni to, co dobrze zna. Do tej kategorii ludzi dociera reklama w telewizji, która ma największe grono odbiorców, czasami w prasie ilustrowanej, zwłaszcza przeznaczonej dla kobiet, może w radiu grającym złote przeboje, niekiedy nawet na dużych tablicach reklamowych.

Powiązane wiadomości

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Jest jednak spora grupa ludzi, do której w ten sposób się nie dotrze. Ta społeczność korzysta z innych narzędzi i obywa się nawet bez wszechobecnej, zdawałoby się, telewizji. Tu trzeba stale przekraczać jakieś bariery i robić coś niestandarowego, żeby dotrzeć ze swoim przekazem. Tak dzieje się także coraz częściej w przypadku Amiki.

Na początek Facebook, czyli miejsce, gdzie Amica i użytkownicy sprzętu wzajemnie się inspirują, nie tylko kulinarnie. Dzięki niemu mają dostęp do nowinek w zakresie designu i technologii przyjaznej środowisku. Mogą też lepiej poznać nowości produktowe, a także obejrzeć zdjęcia i filmy z ważnych wydarzeń związanych z marką. Ponadto otrzymują dostęp do ciekawych aplikacji. Stała zakładka „Zaufany sklep internetowy” to duże ułatwienie dla tych, którzy szukają w sieci bezpiecznego sklepu ze sprzętem AGD. Amica rekomenduje najlepszych.

YouTube to z kolei miejsce, gdzie Amica prezentuje materiały wideo, które udostępnia wszystkim zainteresowanym odbiorcom – filmy przedstawiające produkty, przydatne wideoporadniki, spoty reklamowe. Każdy użytkownik może tam jeszcze lepiej poznać oferowane przez Amikę produkty, technologie i jakość.

Twitter to tylko krótkie komunikaty. Amica publikuje te, które obejmują nie tylko bieżącą komunikację marketingową oraz wymianę informacji w społeczności konsumentów marki, ale również komunikaty PR-owe. Ponadto znaleźć tam można linki do ogłaszanych przez Amikę konkursów, miniserwisów i stron produktowych. To także miejsce, gdzie można dowiedzieć się więcej na temat organizowanych eventów.

Inny charakter ma profil Amiki na Google+, który prezentuje unikatowe treści odwołujące się do stylu życia użytkowników tego portalu. Treści w obrębie konta na Google+ bazują głównie na wzornictwie oraz informacjach z dziedziny technologii.

Tagi: agdcase studysocial media
UdostępniUdostępniWyślij

NAJLEPSZE SZABLONY STRON 2018 / 2019

BIZRUN.PL

Pomagamy prowadzić i rozwinąć Twoją firmę!

Zegarek.pl - Wyjątkowe zegarki w doskonałych cenach

POPULARNE

  • Ile kosztuje wykończenie pod klucz?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Poszukiwanie pracownika: profesjonalne ogłoszenie

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Czy okulary można odliczyć?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Coca-Cola umieści na puszce Twoje imię

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Wzbudź szacunek pracowników (10 zasad)

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
Bizrun.pl

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Nasze projekty

  • Marketingsummit.eu
  • Mediarun.com
  • Zegarek.pl
  • Konkurs

Obserwuj nas

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In