Site icon Bizrun.pl

Domino’s pizza we franczyzie

Domino’s Pizza posiada w Polsce 13 lokali na terenie Warszawy i Pruszkowa. W tym roku firma przygotowuje się do wprowadzenia franczyzy. Według planu, pierwszy lokal franczyzowy zostanie otwarty w 2013 roku.

Domino’s Pizza swój pierwszy w Polsce lokal otworzyła pod koniec lutego 2011 roku, przy ul. Bukowińskiej w Warszawie. Od tego czasu, w ciągu zaledwie 10 miesięcy, swoich klientów powitało kolejnych 11 lokali, dając na koniec 2011 roku łączną liczbę 12 pizzerii Domino’s.

– W ubiegłym roku, dzięki wspólnemu wysiłkowi wielu osób, w ciągu dziesięciu miesięcy udało nam się otworzyć 12 lokali, przeszkolić setki pracowników i uczynić markę Domino’s Pizza rozpoznawalną wśród mieszkańców Warszawy – mówi Maciej Jania, managing director DP Polska S.A., spółki będącej właścicielem licencji Master Franchise na wprowadzenie i rozwój marki Domino’s Pizza na polskim rynku.

W kwietniu 2012 roku otwarty został 13. lokal Domino’s Pizza, który mieści się przy ul. Grójeckiej w Warszawie. Dalsze plany rozwoju na ten rok przewidują kolejne dwa otwarcia. Jednocześnie firma przygotowuje się do wprowadzenia franczyzy.

– Mamy już wielu chętnych, zainteresowanie marką jest coraz większe. Zapytania o możliwość otwarcia lokalu pod szyldem Domino’s Pizza zaczęły pojawiać się już w kwietniu zeszłego roku, kiedy dopiero zaczynaliśmy wprowadzać sieć na polski rynek. Wierzymy, że z liczbą 15 lokali własnych, którą planujemy uzyskać do końca 2012 roku, będziemy w pełni gotowi, aby otworzyć pierwszą pizzerię działającą na zasadzie franczyzy. Zespół Domino’s Pizza będzie czuwał zarówno nad lokalami franczyzowymi, jak i tymi należącymi do firmy – zapewnia Peter Shaw, dyrektor zarządzający DP Poland plc, spółki notowanej na londyńskiej giełdzie, do której należy firma DP Polska S.A.

Rok 2012 będzie znaczący dla rozwoju Domino’s Pizza w Polsce. Po silnej ekspansji i otwarciu 12 lokali, firma planuje skupić się na dalszym budowaniu świadomości marki Domino’s wśród mieszkańców Warszawy, jako dostawcy wysokiej jakości pizzy, charakteryzującego się szybką i niezawodną obsługą klienta.

Ponadto, dzięki licznym działaniom marketingowym, reklamie i uważnej analizie opinii konsumentów, sieć planuje zwiększenie bazy swoich klientów i wzrost sprzedaży. Jednocześnie planuje skupić się również na jak najlepszym przygotowaniu firmy do wprowadzenia franczycy w 2013 roku.

– Zdecydowaliśmy się na wprowadzenie franczyzy wcześniej, niż pierwotnie planowaliśmy. Powodem tej decyzji był głównie szybki rozwój naszych zdolności operacyjnych, które dają nam pewność, iż będziemy w stanie efektywnie i z sukcesem dalej rozwijać markę Domino’s na polskim rynku, również poprzez lokale franczyzowe  – mówi Maciej Jania.

Exit mobile version