• Najnowsze
  • Trending
  • Wszytskie
  • Startuj
  • Marketing
  • Rozwój
  • Kariera

Domino’s pizza we franczyzie

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

5 sposobów na udany poranek

5 sposobów na udany poranek

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

wtorek, 24 czerwca, 2025
  • Login
BIZRUN.pl
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
DODAJ NEWS
BIZRUN.pl
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
No Result
View All Result
BIZRUN.pl
No Result
View All Result

Domino’s pizza we franczyzie

przez Redakcja Bizrun.pl
13 czerwca 2012
w dziale: Franczyza, Startuj
0
0
POLECEŃ
154
WIZYT
Poleć FacebookuPoleć na LinkedinieWyślij

Domino’s Pizza posiada w Polsce 13 lokali na terenie Warszawy i Pruszkowa. W tym roku firma przygotowuje się do wprowadzenia franczyzy. Według planu, pierwszy lokal franczyzowy zostanie otwarty w 2013 roku.

Domino’s Pizza swój pierwszy w Polsce lokal otworzyła pod koniec lutego 2011 roku, przy ul. Bukowińskiej w Warszawie. Od tego czasu, w ciągu zaledwie 10 miesięcy, swoich klientów powitało kolejnych 11 lokali, dając na koniec 2011 roku łączną liczbę 12 pizzerii Domino’s.

Powiązane wiadomości

Linque Solutions – szansa dla polskich start-upów

Google Campus w Warszawie

Jak zbudować unikalną markę?

– W ubiegłym roku, dzięki wspólnemu wysiłkowi wielu osób, w ciągu dziesięciu miesięcy udało nam się otworzyć 12 lokali, przeszkolić setki pracowników i uczynić markę Domino’s Pizza rozpoznawalną wśród mieszkańców Warszawy – mówi Maciej Jania, managing director DP Polska S.A., spółki będącej właścicielem licencji Master Franchise na wprowadzenie i rozwój marki Domino’s Pizza na polskim rynku.

W kwietniu 2012 roku otwarty został 13. lokal Domino’s Pizza, który mieści się przy ul. Grójeckiej w Warszawie. Dalsze plany rozwoju na ten rok przewidują kolejne dwa otwarcia. Jednocześnie firma przygotowuje się do wprowadzenia franczyzy.

– Mamy już wielu chętnych, zainteresowanie marką jest coraz większe. Zapytania o możliwość otwarcia lokalu pod szyldem Domino’s Pizza zaczęły pojawiać się już w kwietniu zeszłego roku, kiedy dopiero zaczynaliśmy wprowadzać sieć na polski rynek. Wierzymy, że z liczbą 15 lokali własnych, którą planujemy uzyskać do końca 2012 roku, będziemy w pełni gotowi, aby otworzyć pierwszą pizzerię działającą na zasadzie franczyzy. Zespół Domino’s Pizza będzie czuwał zarówno nad lokalami franczyzowymi, jak i tymi należącymi do firmy – zapewnia Peter Shaw, dyrektor zarządzający DP Poland plc, spółki notowanej na londyńskiej giełdzie, do której należy firma DP Polska S.A.

Rok 2012 będzie znaczący dla rozwoju Domino’s Pizza w Polsce. Po silnej ekspansji i otwarciu 12 lokali, firma planuje skupić się na dalszym budowaniu świadomości marki Domino’s wśród mieszkańców Warszawy, jako dostawcy wysokiej jakości pizzy, charakteryzującego się szybką i niezawodną obsługą klienta.

Ponadto, dzięki licznym działaniom marketingowym, reklamie i uważnej analizie opinii konsumentów, sieć planuje zwiększenie bazy swoich klientów i wzrost sprzedaży. Jednocześnie planuje skupić się również na jak najlepszym przygotowaniu firmy do wprowadzenia franczycy w 2013 roku.

– Zdecydowaliśmy się na wprowadzenie franczyzy wcześniej, niż pierwotnie planowaliśmy. Powodem tej decyzji był głównie szybki rozwój naszych zdolności operacyjnych, które dają nam pewność, iż będziemy w stanie efektywnie i z sukcesem dalej rozwijać markę Domino’s na polskim rynku, również poprzez lokale franczyzowe  – mówi Maciej Jania.

Tagi: franczyzagastronomiapizzeria
UdostępniUdostępniWyślij

NAJLEPSZE SZABLONY STRON 2018 / 2019

BIZRUN.PL

Pomagamy prowadzić i rozwinąć Twoją firmę!

Zegarek.pl - Wyjątkowe zegarki w doskonałych cenach

POPULARNE

  • Ile kosztuje wykończenie pod klucz?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Poszukiwanie pracownika: profesjonalne ogłoszenie

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Czy okulary można odliczyć?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Coca-Cola umieści na puszce Twoje imię

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Wzbudź szacunek pracowników (10 zasad)

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
Bizrun.pl

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Nasze projekty

  • Marketingsummit.eu
  • Mediarun.com
  • Zegarek.pl
  • Konkurs

Obserwuj nas

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In