Site icon Bizrun.pl

Allegro jedzie na Dolny Śląsk

Akademia Allegro rozpoczyna kolejną edycję warsztatów z biznesu internetowego – tym razem Truck Allegro odwiedzi 17 miast w województwie dolnośląskim. Dwudniowe warsztaty w każdym z ośrodków rozpoczną się już pod koniec marca i potrwają do czerwca.

Akademia Biznesu Internetowego – tak nazywa się jeden z projektów edukacyjnych prowadzonych w całej Polsce przez Akademię Allegro, który jest kierowany do początkujących e-przedsiębiorców.

Jako jedyny dociera bezpośrednio do sprzedawców internetowych z małych i średnich miast Polski. W ciągu tylko ostatniego roku trenerzy Akademii Allegro odwiedzili ponad 50 miast w pięciu województwach – mazowieckim, kujawsko-pomorskim, warmińsko-mazurskim, łódzkim i świętokrzyskim szkoląc ok. tysiąca początkujących przedsiębiorców internetowych.

Wizytówką projektu edukacyjnego Akademii jest Truck Allegro.

– To ciężarówka wyposażona w niezbędne multimedia, w której może się szkolić ok. 25 osób z danego miasta. Dzięki tak oryginalnej sali wykładowej nasz projekt jest bardziej mobilny, jesteśmy w stanie dotrzeć z programem warsztatów z e-handlu do znacznie większej liczby odbiorców – mówi Damian Łukasiewicz, koordynator Akademii Biznesu Internetowego.

Dolny Śląsk jest kolejnym regionem wybranym przez Akademię Allegro. Na pierwszy ogień pójdą Trzebnica, Lubin i Głogów, w których odbędą się zajęcia z prowadzenia biznesu internetowego jeszcze przed weekendem majowym.

Później w planie są m.in. takie ośrodki, jak Wrocław, Bolesławiec, Zgorzelec, Środa Śląska, Legnica, Jelenia Góra czy  Wałbrzych.

Zapisów na szkolenia w poszczególnych lokalizacjach można dokonywać na stronie projektu: www.akademia.allegro.pl. Tam znajduje się również harmonogram warsztatów wraz z miejscem postoju Trucka.

W programie Akademii Biznesu Internetowego  jest kilkanaście godzin zajęć teoretycznych i warsztatów. Pierwsza część szkoleń dotyczy prowadzenia biznesu w sieci w oparciu o różne kanały sprzedaży, komunikacji z klientem internetowym czy kreowania polityki cenowej. Druga partia składa się z warsztatów tworzenia skutecznych ofert sprzedaży.

– Uczestnicy dowiedzą się m.in. jak tworzyć zdjęcia do swojego sklepu internetowego, w jaki sposób budować własną markę i zaufanie klientów – wyjaśnia Justyna Gawrońska z Akademii Allegro.

Koszt udziału w dwudniowych szkoleniach wynosi 60 zł.

Exit mobile version