Site icon Bizrun.pl

Najlepsze biznesplany: urny i kosmetyki

Pierwsze miejsce przypadło producentom artystycznych… urn pogrzebowych!

W miniony piątek 23 marca 2012 r. w siedzibie BRE Banku dziesięciu finalistów tegorocznej edycji Konkursu na Biznesplany zaprezentowało na żywo swoje pomysły na biznes. Za najlepszy Kapituła uznała projekt Piotra Adamika i Wojciecha Szwarca – firmę Funea, kreującą nowe oblicze urn pogrzebowych.

W ramach Konkursu na Biznesplany, realizowanego przez Fundację BRE Banku oraz Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości (AIP), poszukiwane były najlepsze pomysły na biznes, przygotowane przez osoby między 18. a 30. rokiem życia.

W tym roku napłynęło ponad 900 zgłoszeń. Kapituła Konkursowa wytypowała 10 najlepszych biznesplanów. Ich autorzy musieli jeszcze raz na żywo zawalczyć o nagrody.

Na podstawie finałowych prezentacji Kapituła wyłoniła zwycięzców. Główną nagrodę w konkursie – 10.000 zł, tytuł „Pomysł na Biznes Roku 2011” oraz pakiet usług dla startujących w AIP zdobył pomysł Piotra Adamika i Wojciecha Szwarca – projekt Funea.

Funea to młoda, szybko rozwijająca się firma kreująca nowe oblicze urn pogrzebowych. Ich produkty to wysublimowane połączenie litego drewna i artystycznego szkła. Elementy szklane to rękodzieła, co czyni z wyrobów niemalże dzieła sztuki. Dzięki temu każda urna jest unikatowa, a jednocześnie dostępna w przystępnych cenach. Urny wykonywane są z dbałością o najdrobniejszy detal przy wykorzystaniu wysokiej klasy materiałów.

Publiczność była zgodna z werdyktem Kapituły – Funea otrzymała również nagrodę publiczności, którą stanowią szkolenia z zakresu zarządzania wartości 3 tys. złotych.

Drugie miejsce zajął Łukasz Bereza, który zaprezentował projekt Cell Game, będący połączeniem gry miejskiej, mobilnego internetu oraz społeczności. W wyniku tego połączenia uzyskujemy nowe podejście do gier miejskich i do gier wirtualnych (całość opiera się na aplikacji do smartfonów), dodatkowo prowadzony będzie serwis, gdzie będą publikowane wyniki punktowe.

Na podium znalazła się również Ewa Wielgórska i jej firma Cosmetea. Jest to platforma internetowa służąca do porównywania cen kosmetyków, na której możemy wyszukać i porównać produkt wg potrzeb użytkownika, oceny użytkowników czy cen.

Serwis będzie sugerował użycie określonych grup kosmetyków wg profilu użytkownika. Dodatkowym atutem będzie stworzenie internetowej poradni dermatologicznej.

Fot. Getty Images

Exit mobile version