„Design Alive” to tytuł nowego magazynu lifestylowego, w całości poświęconemu dobremu designowi. Czasopismo ma wypełnić lukę między pismami wnętrzarskimi a prasą specjalistyczną, czerpiąc z najlepszych światowych tytułów.
– Piszemy dla ludzi, którzy poszukują inspiracji, nowych trendów, chcą być zawsze „o krok dalej”. To są świadomi, wykształceni i wymagający konsumenci „nowej generacji”: cenią luksus, jakość i estetykę , ale także kreatywność, innowacje, ekologię – niezależnie od tego czy kupują nowy samochód czy nową torebkę – mówi Ewa Trzcionka, redaktor naczelna „Design Alive”.
W zespole pisma znaleźli się trendwatcherzy, liderzy opinii, stali bywalcy największych polskich i światowych designerskich wydarzeń.
Choć to pierwsze wydanie, nazwa kwartalnika jest znana miłośnikom designu w Polsce. Od prawie dwóch lat pod adresem www.designalive.pl działa portal poświęcony designowi.
Pierwszy nakład 10 tys. egz. dostępny jest w salonach Empik, Relay, inMedio oraz sieci concept storów. Presso Media+Design – wydawca magazynu, zapowiada także wersję na iPada.
„Design Alive” to tytuł nowego magazynu lifestylowego, w całości poświęconemu dobremu designowi. Czasopismo ma wypełnić lukę między pismami wnętrzarskimi a prasą specjalistyczną, czerpiąc z najlepszych światowych tytułów.
– Piszemy dla ludzi, którzy poszukują inspiracji, nowych trendów, chcą być zawsze „o krok dalej”. To są świadomi, wykształceni i wymagający konsumenci „nowej generacji”: cenią luksus, jakość i estetykę , ale także kreatywność, innowacje, ekologię – niezależnie od tego czy kupują nowy samochód czy nową torebkę – mówi Ewa Trzcionka, redaktor naczelna „Design Alive”.
W zespole pisma znaleźli się trendwatcherzy, liderzy opinii, stali bywalcy największych polskich i światowych designerskich wydarzeń.
Choć to pierwsze wydanie, nazwa kwartalnika jest znana miłośnikom designu w Polsce. Od prawie dwóch lat pod adresem www.designalive.pl działa portal poświęcony designowi.
Pierwszy nakład 10 tys. egz. dostępny jest w salonach Empik, Relay, inMedio oraz sieci concept storów. Presso Media+Design – wydawca magazynu, zapowiada także wersję na iPada.
„Design Alive” to tytuł nowego magazynu lifestylowego, w całości poświęconemu dobremu designowi. Czasopismo ma wypełnić lukę między pismami wnętrzarskimi a prasą specjalistyczną, czerpiąc z najlepszych światowych tytułów.
– Piszemy dla ludzi, którzy poszukują inspiracji, nowych trendów, chcą być zawsze „o krok dalej”. To są świadomi, wykształceni i wymagający konsumenci „nowej generacji”: cenią luksus, jakość i estetykę , ale także kreatywność, innowacje, ekologię – niezależnie od tego czy kupują nowy samochód czy nową torebkę – mówi Ewa Trzcionka, redaktor naczelna „Design Alive”.
W zespole pisma znaleźli się trendwatcherzy, liderzy opinii, stali bywalcy największych polskich i światowych designerskich wydarzeń.
Choć to pierwsze wydanie, nazwa kwartalnika jest znana miłośnikom designu w Polsce. Od prawie dwóch lat pod adresem www.designalive.pl działa portal poświęcony designowi.
Pierwszy nakład 10 tys. egz. dostępny jest w salonach Empik, Relay, inMedio oraz sieci concept storów. Presso Media+Design – wydawca magazynu, zapowiada także wersję na iPada.
„Design Alive” to tytuł nowego magazynu lifestylowego, w całości poświęconemu dobremu designowi. Czasopismo ma wypełnić lukę między pismami wnętrzarskimi a prasą specjalistyczną, czerpiąc z najlepszych światowych tytułów.
– Piszemy dla ludzi, którzy poszukują inspiracji, nowych trendów, chcą być zawsze „o krok dalej”. To są świadomi, wykształceni i wymagający konsumenci „nowej generacji”: cenią luksus, jakość i estetykę , ale także kreatywność, innowacje, ekologię – niezależnie od tego czy kupują nowy samochód czy nową torebkę – mówi Ewa Trzcionka, redaktor naczelna „Design Alive”.
W zespole pisma znaleźli się trendwatcherzy, liderzy opinii, stali bywalcy największych polskich i światowych designerskich wydarzeń.
Choć to pierwsze wydanie, nazwa kwartalnika jest znana miłośnikom designu w Polsce. Od prawie dwóch lat pod adresem www.designalive.pl działa portal poświęcony designowi.
Pierwszy nakład 10 tys. egz. dostępny jest w salonach Empik, Relay, inMedio oraz sieci concept storów. Presso Media+Design – wydawca magazynu, zapowiada także wersję na iPada.