Ukazał się poradnik dla przedsiębiorców pt. „Jak reklamować się w internecie”. Publikację w formacie PDF można pobrać bezpłatnie.
Czy warto reklamować się w internecie? Dziś już nikt, kto o biznesie myśli na poważnie, nie zadaje tak postawionego pytania. Dzisiaj brzmi ono: jak reklamować się w internecie skutecznie? Albo: jak spośród dwudziestu milionów internautów wybrać tych, którzy są potencjalnymi klientami? Jak do nich dotrzeć i jak do siebie przekonać?
Odpowiedzi na te pytania można znaleźć w poradniku dotyczącym reklamy w internecie. Autorzy w prosty i przystępny sposób wyjaśniają, czym kierują się prawa rynku reklamy online.
Poradnik skierowany jest przede wszystkim do osób, które z reklamą w sieci miały dotychczas niewiele wspólnego, chcą poznać tajniki rynku lub po prostu uporządkować wiedzę.
– Przybliżamy formy reklamy internetowej, piszemy o różnych modelach pokazywania się w sieci, udowadniamy dlaczego reklama online jest lepsza od tej w tradycyjnych mediach. Wskazujemy, jak mierzyć jej efekty. Doradzamy też jak ją kupować i – co najważniejsze – analizować, czy była skuteczna – pisze w poradniku Tomasz Bonek, redaktor naczelny Money.pl i prezes zarządu Interaktywnie.com (wydawcy poradnika).
E-book można pobrać za darmo w Interaktywnie.com