• Najnowsze
  • Trending
  • Wszytskie
  • Startuj
  • Marketing
  • Rozwój
  • Kariera

Czym deweloperzy kuszą klientów?

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

5 sposobów na udany poranek

5 sposobów na udany poranek

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

poniedziałek, 23 czerwca, 2025
  • Login
BIZRUN.pl
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
DODAJ NEWS
BIZRUN.pl
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
No Result
View All Result
BIZRUN.pl
No Result
View All Result

Czym deweloperzy kuszą klientów?

przez Redakcja Bizrun.pl
23 października 2012
w dziale: Finanse, Nieruchomości
0
0
POLECEŃ
467
WIZYT
Poleć FacebookuPoleć na LinkedinieWyślij

Mało optymistyczna sytuacja na rynku nieruchomości sprawia, że deweloperzy coraz odważniej walczą o każdego klienta, a specjaliści z działów marketingu dwoją się i troją nad coraz to wymyślniejszymi promocjami.

Atrakcyjna, czasem nawet prestiżowa lokalizacja, dobrej jakości materiały budowy, nietypowe projekty, strzeżone osiedla – te zalety często są dziś niewystarczające, aby przyciągnąć bardziej wymagających klientów.

Powiązane wiadomości

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

Chętni na zakup własnego M oczekują od deweloperów darmowych garaży, miejsc postojowych, sprzętu AGD, konsultacji z dekoratorem, o wykończeniu wnętrz w cenie lokum nie wspominając. Bez wątpienia – obecnie na rynku sprzedaży nowych nieruchomości rządzi klient.

Bardzo często promocje dotyczą mieszkań większych, co najmniej 3-pokojowych, na które jest relatywnie mniejszy popyt i które tym samym trudniej sprzedać. Z tego względu deweloperzy w akcjach promocyjnych i kampaniach reklamowych kierują swój przekaz do rodzin, które przeważnie poszukują dużych lokali.

Przykładowo – przy zakupie mieszkania w inwestycji Lewendów Park na warszawskiej Białołęce najmniejszy pokój, który będziemy mogli przeznaczyć np. dla dziecka, otrzymamy gratis.

Atrakcyjną promocję przygotował także Gant Development odpowiedzialny za osiedle Amber Park w Krakowie. Ceny mieszkań w tej inwestycji są obniżone o 8 proc., czyli o stawkę podatku VAT. Firma Proxima Service oferuje z kolei 5 proc. zniżki na mieszkanie dla rodziców, którzy finansują zakup lokum dla swoich dzieci.

Ciekawą propozycję oferuje też firma Warsaw Trust Development – kupując mieszkanie w inwestycji Osiedle Leśna Polanka, nabywcy przez 2 lata nie będą musieli płacić czynszu. Jeszcze w sierpniu 2012 r. podpisując umowę przedwstępną na zakup nieruchomości w tej inwestycji, deweloper opłacał swoim klientom tygodniowy pobyt w nadmorskich apartamentach w Rozewiu, fundował miejsce parkingowe i pokrywał koszty przeprowadzki na terenie Warszawy.

Jednym z głównych mankamentów nowych M jest konieczność ich wykończenia, na co często trzeba przeznaczyć nawet ok. 1.000 zł na każdy m2 mieszkania. Deweloperzy świadomi tej niedogodności, coraz częściej w cenie lokum oferują również jego wykończenie.

Convector Development, realizujący inwestycję mieszkaniową w Krakowie, zapewnia, że w każdym nowo oddanym mieszkaniu pokryje koszt malowania ścian, zakupu i montażu drzwi, paneli podłogowych, a także kompletnego wykończenia łazienki.

Bardzo podobną promocję przygotowała firma Atal Group. Klienci, którzy do końca października 2012 r. kupią mieszkanie o powierzchni przekraczającej 70 m2 w inwestycji Bronowice Residence, otrzymają od dewelopera bon do wykorzystania w sklepach budowlano-dekoracyjnych lub na zakup zabudowy kuchennej w firmie MS Meble.

Podobną strategię marketingową podjęła również firma Monday Development. Kupując lokum w jednej z dwóch poznańskich inwestycji, Mieszkanie na Sokoła lub Kamienica Wildecka, otrzymamy od 20.000 do 45.000 zł na wykończenie naszego M.

Marvipol Development, odpowiedzialny za realizację projektu Osiedla Włoskiego w warszawskich Włochach, do wybranych mieszkań oferuje z kolei garaż i komórkę lokatorską – oczywiście za darmo. Na nowo budowanym osiedlu w Ząbkach deweloper sprzedaje garaże za pół ceny; natomiast firma Asbud, realizująca projekt osiedla domków jednorodzinnych w Radzyminie, obdarowuje klientów kominkiem – jego wartość nie może jednak przekraczać 10.000 zł.

Jeżeli chodzi o nieco mniej spektakularne, ale nadal znaczące promocje, warto wyróżnić propozycję dewelopera realizującego projekt osiedla Rua Bonita w Krakowie. Do każdego zakupionego jesienią mieszkania nabywcy otrzymają gratis wysokiej klasy lodówkę.

Niewykluczone, że wraz z kolejnymi spadkami cen nieruchomości, liczba i atrakcyjność promocji deweloperskich zyska na sile. Taka sytuacja nie będzie jednak trwała w nieskończoność, może więc warto zastanowić się nad zakupem własnego M właśnie z rynku pierwotnego?

Źródło: Domy.pl

Fot. Getty Images


Tagi: mieszkanienieruchomościpromocja
UdostępniUdostępniWyślij

NAJLEPSZE SZABLONY STRON 2018 / 2019

BIZRUN.PL

Pomagamy prowadzić i rozwinąć Twoją firmę!

Zegarek.pl - Wyjątkowe zegarki w doskonałych cenach

POPULARNE

  • Ile kosztuje wykończenie pod klucz?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Poszukiwanie pracownika: profesjonalne ogłoszenie

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Czy okulary można odliczyć?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Coca-Cola umieści na puszce Twoje imię

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Biały i czarny wywiad gospodarczy – czym się różnią?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
Bizrun.pl

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Nasze projekty

  • Marketingsummit.eu
  • Mediarun.com
  • Zegarek.pl
  • Konkurs

Obserwuj nas

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In