• Najnowsze
  • Trending
  • Wszytskie
  • Startuj
  • Marketing
  • Rozwój
  • Kariera

Jak napisać brief reklamowy?

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

5 sposobów na udany poranek

5 sposobów na udany poranek

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

21 °c
Columbus
środa, 2 lipca, 2025
  • Login
BIZRUN.pl
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
DODAJ NEWS
BIZRUN.pl
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
No Result
View All Result
BIZRUN.pl
No Result
View All Result

Jak napisać brief reklamowy?

przez Redakcja Bizrun.pl
16 października 2012
w dziale: Marketing, Reklama
0
0
POLECEŃ
1.2k
WIZYT
Poleć FacebookuPoleć na LinkedinieWyślij

5. Pomyśl o klientach

Jaka jest grupa docelowa, którą chcesz zainteresować produktem/usługą? Ustal ją jak najdokładniej. Dobrze, jeśli dysponujesz badaniami (choćby ankietami), które odpowiadają na to pytanie. Jeśli wiesz jacy są i czego chcą Twoi klienci, łatwiej stworzysz ofertę odpowiednią dla nich. Spróbuj połączyć swój produkt z zainteresowaniami i potrzebami swojego targetu.

Powiązane wiadomości

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

6. Stwórz główny komunikat

Agencja ubierze Twoją wizję w zgrabne hasło, postaraj się jednak chociaż ogólnie określić, co chcesz powiedzieć swoim klientom na temat swojej oferty. Jaka byłaby ta najważniejsza rzecz, jaką chciałbyś im przekazać?

7. Zajmij się przeszkodami

W briefie możesz określić także przeszkody, które trzeba ominąć, by produkt odniósł sukces. Taką problematyczną kwestią może być np. ograniczanie wydatków przez konsumentów z powodu kryzysu albo agresywna kampania reklamowa konkurencji.

8. Określ, jak rozpoznasz sukces

Tu wracamy do celu kampanii. Po czym poznasz, że kampania zakończyła się sukcesem? Jakie dane będą potwierdzeniem lub zaprzeczeniem, że pieniądze zostały dobrze wydane? Jeśli chcesz zwiększyć sprzedaż, określ, jaki będzie minimalny wynik finansowy osiągnięty po kampanii, który będziesz mógł uznać za satysfakcjonujący.

9. Ustal budżet

Bez tego niestety się nie obędzie. W końcu powinieneś określić także to, jakimi środkami na kampanię dysponujesz. Możesz tu dodać także inne zasoby, jak np. możliwość wydrukowania materiałów we własnym zakresie, ludzie, których można zaangażować w kampanię i wszystko inne, co może pomóc obniżyć koszty lub zwiększyć zakres działań.

I to wszystko! Tak przygotowany brief wyślij do agencji lub zakasaj rękawy i sam bierz się do planowania szczegółowych działań.

Marcin Pietraszek

Fot. Getty Images

Strona 2 z 2
Poprzedni12
UdostępniUdostępniWyślij

NAJLEPSZE SZABLONY STRON 2018 / 2019

BIZRUN.PL

Pomagamy prowadzić i rozwinąć Twoją firmę!

Zegarek.pl - Wyjątkowe zegarki w doskonałych cenach

POPULARNE

  • Ile kosztuje wykończenie pod klucz?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Poszukiwanie pracownika: profesjonalne ogłoszenie

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Czy okulary można odliczyć?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Banki chętniej sprawdzają klientów

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Wzbudź szacunek pracowników (10 zasad)

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
Bizrun.pl

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Nasze projekty

  • Marketingsummit.eu
  • Mediarun.com
  • Zegarek.pl
  • Konkurs

Obserwuj nas

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In