• Najnowsze
  • Trending
  • Wszytskie
  • Startuj
  • Marketing
  • Rozwój
  • Kariera

Kreatywne.pl także dla marek

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

5 sposobów na udany poranek

5 sposobów na udany poranek

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

wtorek, 24 czerwca, 2025
  • Login
BIZRUN.pl
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
DODAJ NEWS
BIZRUN.pl
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
No Result
View All Result
BIZRUN.pl
No Result
View All Result

Kreatywne.pl także dla marek

przez Redakcja Bizrun.pl
24 sierpnia 2012
w dziale: Internet, Marketing
0
0
POLECEŃ
148
WIZYT
Poleć FacebookuPoleć na LinkedinieWyślij

Rusza serwis Kreatywne.pl, laureat konkursu LabStar organizowanego przez Wirtualną Polskę. Jego twórcy pokonali w konkursie na biznes w sieci ponad 800 innych zespołów.

Kreatywne.pl jest największym w Polsce serwisem, którego działanie opiera się o światowy trend ARTsourcing – angażowanie w życie marek najbardziej kreatywnej części społeczeństwa.

Powiązane wiadomości

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Poprzednia wersja strony znajdowała się pod adresem KonkursyKreatywne.pl, a jej funkcjonalność opierała się głównie na promocji konkursów. Do tej pory swoje projekty twórcze promowały tutaj takie marki jak Coca-Cola, IKEA oraz Zepter (promocja i/lub organizacja warsztatów filmu reklamowego) czy Bacardi z konkursem Bombay Sapphire (konkurs na projekt kieliszka inspirowanego ginem).

Nowa odsłona serwisu ruszyła w połowie sierpnia, a z jego zasobów mogą korzystać różne typy użytkowników: twórca, obserwator i organizator.

Główne udogodnienia dotyczą możliwości samodzielnego tworzenia własnego profilu, a także publikacji oraz wykorzystania narzędzi do promocji konkursów i wydarzeń organizowanych zarówno przez agencje reklamowe dla swoich klientów jak i bezpośrednio przez firmy, które nie korzystają z usług agencji, ale organizują niestandardowe akcje promocyjne dla swoich marek.

– Serwis Kreatywne.pl ma być narzędziem umożliwiającym promocję różnego rodzaju projektów związanych z kulturą i sztuką, a w konsekwencji zapewnić bezpośrednie dotarcie do twórców reprezentujących wiele dziedzin sztuki: designu, grafiki, filmu, muzyki czy malarstwa – mówi Joanna Majewska, partner zarządzający w Kreatywne.pl.

– Działając w oparciu o ARTsourcing, chcemy pokazać, jak duży potencjał tkwi w angażowaniu społeczności w życie i budowanie marek – dodaje Majewska.

– Prawdę mówiąc, serwis na początku powstawał jako wynik własnej potrzeby jego pomysłodawców (uporządkowanie konkretnych informacji), z czasem okazało się, że ta potrzeba jest powszechna w grupie twórców do których się zaliczamy, a jeszcze później okazało się, że jest cenna z punktu widzenia marek chcących się promować w najbardziej współczesny sposób, czyli poprzez angażowanie swoich klientów i użytkowników – mówi Katarzyna Szaszkiewicz, partner zarządzający Kreatywne.pl.

– Jesteśmy przekonani o unikalnej wartości naszego serwisu, ponieważ występuje tu na każdym polu zasada win-win. Zadowoleni są zarówno użytkownicy-twórcy, bo dostarczamy im cenne z ich punktu widzenia informacje, jak i organizatorzy, bo docierają 1:1 do interesującej ich grupy docelowej – dodaje Jarek Sobolewski, partner zarządzający Kreatywne.pl.

Tagi: crowdsourcingkonkursyserwis internetowy
UdostępniUdostępniWyślij

NAJLEPSZE SZABLONY STRON 2018 / 2019

BIZRUN.PL

Pomagamy prowadzić i rozwinąć Twoją firmę!

Zegarek.pl - Wyjątkowe zegarki w doskonałych cenach

POPULARNE

  • Ile kosztuje wykończenie pod klucz?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Poszukiwanie pracownika: profesjonalne ogłoszenie

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Czy okulary można odliczyć?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Coca-Cola umieści na puszce Twoje imię

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Wzbudź szacunek pracowników (10 zasad)

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
Bizrun.pl

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Nasze projekty

  • Marketingsummit.eu
  • Mediarun.com
  • Zegarek.pl
  • Konkurs

Obserwuj nas

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In