WAŻNE! Postaraj się, by w Twoim sklepie łatwo można było znaleźć także regulamin sklepu i koszty przesyłki. Jeśli klient nie będzie mógł szybko do nich dotrzeć, może to wzbudzić jego podejrzenia – w regulaminie będzie się doszukiwał kruczków prawnych, a w kosztach przesyłki zawyżonych cen. W końcu „musi być jakiś powód”, dla którego ukryłeś te informacje.
Kontakt
Informacje kontaktowe pełnią dwie funkcje. Przede wszystkim umożliwiają odnalezienie Ciebie. Pozwól, by klient mógł nie tylko wysłać do Twojej firmy maila, ale i zadzwonić.
Drugą funkcją jest wzbudzanie zaufania. Wymagający klient poważniej potraktuje firmę, która na swojej stronie podaje nie tylko numer telefonu i e-mail, ale i dane adresowe.
Również uruchomienie infolinii pod standardowym numerem (0800/0801) powinno przełożyć się na bardziej profesjonalny wizerunek w oczach wymagających klientów.
Budowanie lojalności
Tworząc swój sklep nie zapomnij także o innych sprawach. Zintegruj swój wirtualny punkt handlowy z porównywarkami cen, a swoich klientów zachęcaj do wystawiania komentarzy po zakupach.
Warto także pomyśleć o newsletterze, by klienci mogli otrzymywać aktualne informacje o promocjach w Twoim sklepie. Dla subskrybentów przygotuj od czasu do czasu dodatkowe oferty specjalne (np. kupony rabatowe).
Klienci docenią też, gdy zaoferujesz im dodatkowe usługi, np. pakowanie prezentów i wysyłanie ich pod adres obdarowywanych osób.
MP
Fot. Getty Images