• Najnowsze
  • Trending
  • Wszytskie
  • Startuj
  • Marketing
  • Rozwój
  • Kariera

System dla tych, którzy cenią opinie klientów

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

5 sposobów na udany poranek

5 sposobów na udany poranek

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

wtorek, 24 czerwca, 2025
  • Login
BIZRUN.pl
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
DODAJ NEWS
BIZRUN.pl
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
No Result
View All Result
BIZRUN.pl
No Result
View All Result

System dla tych, którzy cenią opinie klientów

przez Redakcja Bizrun.pl
13 kwietnia 2012
w dziale: Marketing, Sprzedaż i obsługa
0
0
POLECEŃ
73
WIZYT
Poleć FacebookuPoleć na LinkedinieWyślij

In My Opinion, w skrócie IMO to nowy projekt dedykowany strefie handlowo-usługowej. Jego celem jest promowanie zachowań prowadzących do poznania opinii konsumentów i wdrażania ich sugestii.

IMO skupia firmy, które dążą do najwyższej jakości obsługi swoich klientów. System ma być narzędziem służącym do badania wiarygodnych opinii i umożliwiającym sprawną, otwartą komunikację pomiędzy firmą a jej konsumentami.

Powiązane wiadomości

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Udział w projekcie IMO oznacza otwarcie firmy na potrzeby klientów i dopasowanie jej działań do konkretnych oczekiwań.

Jak działa IMO?

Dołączając do programu, firma otrzymuje zestaw identyfikacyjny: naklejki do oznakowania lokalu, stojak i wizytówki. Stając się częścią projektu IMO, firma potwierdza, że opinia klientów jest dla niej naprawdę ważna.

Profil firmy pojawia się na stronie imo.pl, przez co staje się widoczny dla grona klientów zainteresowanych najwyższą jakością.

Odwiedzając lokal, klienci otrzymują wizytówki zawierające instrukcję dodawania opinii. Dzięki komentarzom konsumentów, firma uzyskuje kluczową informację zwrotną: poznaje potrzeby klientów, odkrywa atuty i mankamenty swoich usług. Zyskuje wiarygodne źródło informacji, które stanowi gotowy plan efektywnego rozwoju.

Właściciel firmy jest w stałym kontakcie ze swoimi klientami – może odpowiadać na ich pytania i wątpliwości zawarte w opiniach, przesyłać informacje o promocjach i nowościach. IMO udostępnia narzędzie komunikacji, które można wykorzystywać na wiele sposób.

Jakie korzyści przynosi udział w IMO?

Firma staje się ekspertem w zaspokajaniu potrzeb konsumentów. Zyskuje ich zaufanie, a oni umacniają jej wizerunek. Wykorzystuje skuteczną formę reklamy – rzetelne opinie klientów, a jednocześnie poprawia swoją widoczność w sieci. Zwiększa zainteresowanie swoimi usługami, a tym samym pomnaża wpływy.

Firmy, które jako pierwsze dołączyły do programu IMO to Poliklinika Ginekologiczno-Położnicza Arciszewcy, restauracja Sztuka Mięsa oraz salon fryzjerski Twój Styl.

Udział w programie wiąże się dla firmy z kosztem 800 zł rocznie.

MP

Tagi: obsługa klienta
UdostępniUdostępniWyślij

NAJLEPSZE SZABLONY STRON 2018 / 2019

BIZRUN.PL

Pomagamy prowadzić i rozwinąć Twoją firmę!

Zegarek.pl - Wyjątkowe zegarki w doskonałych cenach

POPULARNE

  • Ile kosztuje wykończenie pod klucz?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Poszukiwanie pracownika: profesjonalne ogłoszenie

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Czy okulary można odliczyć?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Coca-Cola umieści na puszce Twoje imię

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Wzbudź szacunek pracowników (10 zasad)

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
Bizrun.pl

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Nasze projekty

  • Marketingsummit.eu
  • Mediarun.com
  • Zegarek.pl
  • Konkurs

Obserwuj nas

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In