• Najnowsze
  • Trending
  • Wszytskie
  • Startuj
  • Marketing
  • Rozwój
  • Kariera

Uwaga e-sprzedawcy – zmiany, zmiany, zmiany!

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

5 sposobów na udany poranek

5 sposobów na udany poranek

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

wtorek, 24 czerwca, 2025
  • Login
BIZRUN.pl
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
DODAJ NEWS
BIZRUN.pl
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
No Result
View All Result
BIZRUN.pl
No Result
View All Result

Uwaga e-sprzedawcy – zmiany, zmiany, zmiany!

przez Redakcja Bizrun.pl
15 stycznia 2013
w dziale: Marketing, Sprzedaż i obsługa
0
0
POLECEŃ
265
WIZYT
Poleć FacebookuPoleć na LinkedinieWyślij

Gotowy formularz

Rezygnacja z zakupu ma być teraz jeszcze łatwiejsza. Sprzedający będą musieli przygotować dodatkową informację o możliwości odstąpienia od umowy. To jednak nie koniec zmian.

Powiązane wiadomości

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

– Na przedsiębiorcach będzie ciążył obowiązek udostępnienia wzoru oświadczenia o rezygnacji z zakupu. Oczywiście klient będzie mógł przygotować samodzielnie taki dokument. Ważne tylko, by jasno z niego wynikała chęć rezygnacji z zakupu. Wprowadzenie tych zmian powinno uprościć odstąpienie od zakupu – tłumaczy Stępniewski.

Pełna przejrzystość

Wraz z początkiem obowiązywania przepisów, przedsiębiorcy będą musieli ujawnić wszystkie koszty produktu lub wykonania usługi, jakie poniesie kupujący. Ponadto będą zobowiązani poinformować o wszelkich dodatkowych opłatach, innych niż podstawowe wynagrodzenie przedsiębiorcy.

Sklepy, które prowadzą własne infolinie dla klientów, nie będą już mogły zawyżać opłat za połączenia. Nowa stawka ma być tak sama, jak za zwykłą rozmowę telefoniczną. Zakazane będzie też zawyżanie kosztów za skorzystanie z płatności elektronicznych. Sprzedawca będzie mógł obciążyć nimi kupującego, ale tylko do kwoty, którą sam za tę usługę zapłacił.

WAŻNE! Zmienia się też zakres odpowiedzialności za uszkodzenia towaru podczas transportu. Ponosi ją sprzedawca, do chwili dostarczenia go do kupującego.

Koszty towarów wielkogabarytowych, gdy nie mogą być jednoznacznie określone w momencie zawierania transakcji, powinny być przedstawione w sposób pozwalający na ich wyliczenie.

Wirtualny zwrot

Sprzedawcy będą musieli określić także kompatybilność produktów cyfrowych ze sprzętem i oprogramowaniem. Ta zmiana ma na celu ułatwić kupującym podjęcie świadomej decyzji.

Dobra cyfrowe (wirtualne) również będzie można zwrócić, tak samo jak przedmioty istniejące w rzeczywistości. Będzie to możliwe jednak tylko do momentu pobrania pliku z serwera; po wykonaniu tej czynności klient straci już to prawo.

Ostatnią ważną zmianą będzie zakaz automatycznego zaznaczania i wypełniania pól w formularzach; ten zapis dotyczy również platform aukcyjnych.

Nowe regulacje wymuszą na przedsiębiorcach zmiany nie tylko w regulaminach, ale także w mechanizmach sklepów internetowych.

Choć może się wydawać, że zmodyfikowane prawo uderzy w e-sklepy, to w efekcie może przyczynić się do zwiększenia zainteresowania zakupami w sieci. Nowe regulacje powinny zachęcić do częstszych zakupów w internecie dzięki większej przejrzystości przepisów, niższym kosztom i bardziej przyjaznym kupującemu zasadom.

Sprzedawcy powinni już teraz zacząć przygotowywać się do wdrożenia nowych regulaminów oraz rozwiązań technicznych, które będą zgodne z nowymi wymaganiami.

Fot. Getty Images

Strona 2 z 2
Poprzedni12
Tagi: e-commercee-handele-sklepprawosprzedaż
UdostępniUdostępniWyślij

NAJLEPSZE SZABLONY STRON 2018 / 2019

BIZRUN.PL

Pomagamy prowadzić i rozwinąć Twoją firmę!

Zegarek.pl - Wyjątkowe zegarki w doskonałych cenach

POPULARNE

  • Ile kosztuje wykończenie pod klucz?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Poszukiwanie pracownika: profesjonalne ogłoszenie

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Czy okulary można odliczyć?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Coca-Cola umieści na puszce Twoje imię

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Wzbudź szacunek pracowników (10 zasad)

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
Bizrun.pl

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Nasze projekty

  • Marketingsummit.eu
  • Mediarun.com
  • Zegarek.pl
  • Konkurs

Obserwuj nas

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In