Konferencja WEB 3.0 Nowe Standardy

11 lutego 2014 roku w Warszawie odbędzie się konferencja WEB 3.0 NOWE STANDARDY, organizowana przez Mediarun Academy dotycząca marketingu internetowego.

Co roku zmieniają się standardy marketingu i sprzedaży produktów oraz usług, na skutek zmian zachowań konsumenckich, wprowadzenia nowych rozwiązań technologicznych, nowej oferty konkurencji. Zmiany te wymagają nie tylko dostosowania strategii do aktualnych trendów i standardów, ale również ich wyprzedzania. Konferencja WEB 3.0 ma na celu pokazać i przybliżyć najważniejsze z nich.

Program konferencji złożony jest z dwóch paneli, z  których pierwszy będzie dotyczył trendów i prognoz na nadchodzące miesiące, a nawet lata. Podczas tej części uczestnik dowie się:

  • jakie są aktualne standardy i trendy digital marketingu na 2014 r;
  • jak działania w Internecie wpływają na decyzje zakupowe konsumentów;
  • jak zarządzać komunikacją i spersonalizować swój przekaz;
  • przyjrzy się zmianie paradygmatu – od monologu do dialogu, czyli jak interpretować i rozumieć nowego konsumenta oraz jak go zaangażować.

Druga część konferencji  zostanie poświęcona narzędziom  i systemom, które umożliwiają sprawne wdrożenie nadchodzących trendów. Podczas tego panelu uczestnik będzie mógł:

  • poznać najnowsze narzędzia WEB 3.0 z wykorzystaniem m.in.: Marketing Automation, RWD, Big Data, nowych standardów SEO;
  • dowiedzieć  się czym jest UX i jaki ma wpływ na wyniki;
  • dowiedzieć się jak wykorzystać Social Media do zwiększania poziomu rekomendacji i sprzedaży i jak mierzyć jej efektywność;
  • dowiedzieć się dlaczego „Content is SEO king” , czyli zmiany w strategii pozycjonowania;
  • zrozumieć nowoczesne E-commerce i nowy ecosystem marketingowy wsparcia sprzedaży online.

Wydarzenie dedykowane jest również  pasjonatom nowinek technologicznych oraz  przedstawicielom start-upów, którzy będą mieli szansę zdobyć możliwie, jak najwięcej kontaktów i klientów, dla swoich innowacyjnych działań oraz jednocześnie wiele się nauczyć i czerpać z doświadczeń innych.

Swoje prelekcje wygłoszą m.in.: Michał Sadowski (Brand 24), Ivan Hernandez (Walk Group) i  Norbert Klein (Think Kong).

Więcej informacji znaleźć można na stronie konferencji: http://mediarun.com/academy/web-3-0/