Wzrosła liczba kampanii w internecie

Tegoroczny kwiecień, w porównaniu z marcem, obfitował w większą liczbę kampanii zarówno na Facebooku, w komunikatorach, jak i w klasycznym internecie.

Na Facebooku zanotowano 224 akcje promocyjne. Na czoło reklamowego peletonu wysunęła się branża handel (33,93%). Kolejną pozycję zajęła telekomunikacja z wynikiem 13,84%, a następnie kategoria pozostałe (12,05%).

W komunikatorach zarejestrowano 37 przeprowadzonych kampanii. Najaktywniejszą branżą, jak przed miesiącem, okazała się telekomunikacja (18,18%). Na drugim miejscu znalazła się kategoria odzież i dodatki (11,36%).

Trzecia pozycja należy ex aequo do trzech branż: finanse, motoryzacja i handel. Każda z nich uzyskała rezultat 9,09%.

W klasycznym internecie wyświetlono 3.604 kampanie display. W tym zestawieniu najbardziej aktywną branżą był handel (14,97%). Kolejne miejsce zajęła kategoria pozostałe (11,69%), a zaraz za nią znalazła się branża media, książki, CD i DVD (11,31%).