Studia podyplomowe z e-commerce

W Polsce działa już około 12 tysięcy sklepów internetowych i ich liczba stale rośnie. Dlatego istotne jest wykształcenie odpowiednich kadr, które będą odpowiadać na potrzeby tej intensywnie rozwijającej się branży.

Obecnie trwa nabór na studia podyplomowe w zakresie e-commerce w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego w Warszawie. Studia skierowane są do kadr zarządzających, specjalistów ds. sprzedaży, marketingu i strategii rozwoju, jak również do wszystkich osób zainteresowanych rozwojem swoich kompetencji w zakresie e-commerce.

Unikalny program został stworzony przez praktyków rynku e-commerce i obejmuje 182 godziny warsztatów i wykładów. Składa się z trzech modułów – strategia biznesu e-commerce, prawo w handlu elektronicznym oraz marketing w e-commerce.

Atutem programu jest partnerstwo z firmą e-Commerce Polska, z którą realizowany jest program. Zajęcia prowadzone są w formie warsztatów i ćwiczeń. Słuchacze przygotowują również projekty, które mogą wykorzystać we własnej działalności zawodowej.

Grono wykładowców stanowią praktycy związani z firmami z branży e-commerce, np. The Addictives, Trusted Shops, SALESmanago, FACT-Finder, NetSolutions.pl, Bluerank, GetResponse, Profeina, Lovemobile, Divante.

Fot. Getty Images