• Najnowsze
  • Trending
  • Wszytskie
  • Startuj
  • Marketing
  • Rozwój
  • Kariera

Chcesz sprzedać? Wyjaśnij, skąd ta cena

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

5 sposobów na udany poranek

5 sposobów na udany poranek

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

środa, 2 lipca, 2025
  • Login
BIZRUN.pl
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
DODAJ NEWS
BIZRUN.pl
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
No Result
View All Result
BIZRUN.pl
No Result
View All Result

Chcesz sprzedać? Wyjaśnij, skąd ta cena

przez Redakcja Bizrun.pl
20 września 2012
w dziale: Marketing, Sprzedaż i obsługa
0
0
POLECEŃ
149
WIZYT
Poleć FacebookuPoleć na LinkedinieWyślij

Wytłumacz czym różni się od innych ofert

Jeśli gdzie indziej klient za podobną usługę zapłacił niższą cenę, sprzedawca może mu wyjaśnić, z czego wynika różnica. Owszem, może ona wynikać jedynie z większej „pazerności” jednej firmy w porównaniu z drugą, najczęściej jednak wiąże się z innym zakresem usług. W wypadku ogłoszenia prasowego może to być np. możliwość dotarcia do większego grona odbiorców, albo do ściśle sprofilowanych czytelników. Ale klient nie będzie o tym wiedział, jeśli sprzedawca zapozna go jedynie z ceną, pomijając kontekst, w jakim ta cena występuje.

Powiązane wiadomości

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Dostosuj ofertę do konkretnych potrzeb

Gdy sprzedawca ma taką możliwość, przed podaniem ceny powinien zebrać od potencjalnego klienta informacje, które pozwolą mu na przygotowanie jak najlepiej dostosowanej oferty. Często możliwe jest podanie na początku jedynie zakresu cenowego danej usługi (od-do), a następnie, na podstawie uzyskanych informacji o konkretnych potrzebach klienta, przygotowanie konkretnej propozycji. Wówczas klient będzie wiedział, jakie elementy składają się na pełny, ostateczny koszt usługi.

Przedstaw korzyści

Często rolą sprzedawcy jest nie tylko przeprowadzenie sprzedaży, ale i wyedukowanie klienta, a także pokazanie mu, by spojrzał inaczej na daną ofertę. Istotne będą przede wszystkim korzyści, jakie klient może osiągnąć. Pewne produkty mogą być droższe od innych, a jednak ich zakup może być bardziej opłacalny ze względu na korzyści, jakie dzięki nim otrzyma klient. Operując na przykładach, jak najbliższych codziennej praktyce konkretnego kupującego, można autentycznie pomóc mu w dokonaniu jak najwłaściwszego wyboru. Pomóc! A więc nie wcisnąć produkt bądź usługę, a zaspokoić daną potrzebę.

Podstawą skutecznej sprzedaży pozostaje więc dobra relacja sprzedawcy z kupującym, zrozumienie jego potrzeb i umiejętność wyjaśnienia możliwych do uzyskania przez klienta korzyści. Do tego warto dołączyć edukację w zakresie określonej oferty i różnic pomiędzy podobnymi produktami na rynku. Jeśli klient będzie już rozumiał z czego wynika określona cena, łatwiej będzie mu ją zaakceptować.

Marcin Pietraszek

Fot. Getty Images

Strona 2 z 2
Poprzedni12
Tagi: cenanegocjacjesprzedaż
UdostępniUdostępniWyślij

NAJLEPSZE SZABLONY STRON 2018 / 2019

BIZRUN.PL

Pomagamy prowadzić i rozwinąć Twoją firmę!

Zegarek.pl - Wyjątkowe zegarki w doskonałych cenach

POPULARNE

  • Ile kosztuje wykończenie pod klucz?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Poszukiwanie pracownika: profesjonalne ogłoszenie

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Czy okulary można odliczyć?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Banki chętniej sprawdzają klientów

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Wzbudź szacunek pracowników (10 zasad)

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
Bizrun.pl

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Nasze projekty

  • Marketingsummit.eu
  • Mediarun.com
  • Zegarek.pl
  • Konkurs

Obserwuj nas

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In