• Najnowsze
  • Trending
  • Wszytskie
  • Startuj
  • Marketing
  • Rozwój
  • Kariera

Co działa na klientów?

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

5 sposobów na udany poranek

5 sposobów na udany poranek

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

wtorek, 24 czerwca, 2025
  • Login
BIZRUN.pl
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
DODAJ NEWS
BIZRUN.pl
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
No Result
View All Result
BIZRUN.pl
No Result
View All Result

Co działa na klientów?

przez Redakcja Bizrun.pl
16 marca 2012
w dziale: Marketing, Sprzedaż i obsługa
0
0
POLECEŃ
102
WIZYT
Poleć FacebookuPoleć na LinkedinieWyślij

Oczywistym przykładem jest reklama dezodorantu, który zwabia ku mężczyznom atrakcyjne kobiety. Ale metody wpływu mogą być bardziej subtelne – użycie określonych kosmetyków może uczynić klientkę atrakcyjną, posiadanie danego produktu może pomóc jej nawiązać nowe znajomości i zabłysnąć w towarzystwie.

Tu zbliżamy się do kolejnego ważnego elementu, jakim jest prestiż. Chcesz być osobą szanowaną, cenioną, nowoczesną? Nawet jeśli smartfon ani tablet nie są Ci potrzebne do niczego innego, sama potrzeba bycia na topie powinna skłonić Cię do zakupów. Z prestiżem wiązać się może także unikalność produktu (w tym np. seria limitowana) oraz jego wysoka, zaporowa cena, która sprawia, że „byle kto tego nie kupi”. Klient potrafi dużo zapłacić za to, by poczuć się kimś wyjątkowym.

Powiązane wiadomości

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Inny sposób wykorzystywany w marketingu odwołuje się do tradycji. Np. firmy produkujące wędliny zapewniają o tradycyjnej recepturze nawet wówczas, gdy w branży działają od kilku lat. Odpowiednio stylizowane opakowania mają za zadanie podkreślić wyjątkowość marki i jej związek z odległą przeszłością. Czy pamiętasz zapach wędlin z dzieciństwa? Chcesz poczuć ten zapach ponownie? Pstryk! Jesteś złowiony! W najbardziej karykaturalnej formie zabieg ten stosowany jest przez producentów, którzy twierdzą, że ich produkt został przygotowany wedle „nowej tradycyjnej receptury” – takim tekstem chcą skusić zarówno miłośników tradycji, jak i poszukiwaczy nowości.

A jaki jest Twój produkt? Jakie korzyści zapewni klientom? Czy staną się dzięki niemu atrakcyjniejsi, szczęśliwsi, spokojniejsi, a może zyskają więcej wolnego czasu? Gdy już znajdziesz właściwą odpowiedź, łatwiej będzie Ci określić, jaką strategię przyjąć, by klienta przekonać .

Marcin Pietraszek

Fot. Getty Images

Strona 2 z 2
Poprzedni12
Tagi: marketingreklamatechniki wpływu
UdostępniUdostępniWyślij

NAJLEPSZE SZABLONY STRON 2018 / 2019

BIZRUN.PL

Pomagamy prowadzić i rozwinąć Twoją firmę!

Zegarek.pl - Wyjątkowe zegarki w doskonałych cenach

POPULARNE

  • Ile kosztuje wykończenie pod klucz?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Poszukiwanie pracownika: profesjonalne ogłoszenie

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Czy okulary można odliczyć?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Coca-Cola umieści na puszce Twoje imię

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Wzbudź szacunek pracowników (10 zasad)

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
Bizrun.pl

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Nasze projekty

  • Marketingsummit.eu
  • Mediarun.com
  • Zegarek.pl
  • Konkurs

Obserwuj nas

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In