• Najnowsze
  • Trending
  • Wszytskie
  • Startuj
  • Marketing
  • Rozwój
  • Kariera

Globalne trendy w public relations

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

5 sposobów na udany poranek

5 sposobów na udany poranek

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

środa, 2 lipca, 2025
  • Login
BIZRUN.pl
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
DODAJ NEWS
BIZRUN.pl
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
No Result
View All Result
BIZRUN.pl
No Result
View All Result

Globalne trendy w public relations

przez Redakcja Bizrun.pl
2 listopada 2012
w dziale: Marketing, Public relations
0
0
POLECEŃ
786
WIZYT
Poleć FacebookuPoleć na LinkedinieWyślij

Wpływanie od podstaw

Tworząc prawdziwe zaangażowanie wokół marek, należy zaakceptować fakt, że to klienci ją tworzą.

Powiązane wiadomości

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

– Prawda jest taka, że czeka nas śmierć uniwersalnego PR jaki znamy dzisiaj. Piękno PR, jaki stosujemy, jest zbudowane na tym, że można osiągać szybkie rezultaty i tworzyć ponadczasowe zasoby wiedzy, ale w przyszłości będzie to o wiele trudniejsze. Uniwersaliści jakich znamy dzisiaj, będą w przyszłości bardziej architektami, skupiającymi specjalistów realizujących dany plan – dodaje Ramah.

Wzrost znaczenia technologii mobilnych

Reklamy, facebookowe „lajki” i pozytywne historie są pożądane, ale biznes tak naprawdę kształtuje to, co dzieje się na sklepowych półkach. Komórka ma ogromną możliwość wpływania na wybór produktów w ostatniej chwili, kiedy klient jest „10 centymetrów” od niego. Marketerzy muszą myśleć poza Twitterem / Facebookiem. „Ostatnie 10 centymetrów” w punktach sprzedaży będzie kluczowym polem bitwy o klienta. Słowa kluczowe dla tego nowego środowiska skupiają się wokół: SoLoMo (Social, Local, Mobile).

Urządzenia przenośne, czy to smartfon, tablet, a nawet zegarek, stają się oknem na świat dla konsumenta, ale także najbardziej dochodowym i pożądanym punktem dotarcia do niego. Komunikat będzie napędzany poprzez interaktywne aplikacje, inteligentne przeglądarki i adaptacyjne profile smartfonów.

Telefony stały się już bankiem, biurem prasowym, miejscem pracy, centrum komunikacyjnym. Patrząc w przyszłość, w dziedzinach takich jak zdrowie, dom, fitness, itp., urządzenia mobilne są kluczem do sukcesu.

– Należy dokonać całkowitej rewizji tradycyjnego PR i komunikacji. Wpływ komunikowania się przez prasę i dziennikarzy maleje z minuty na minutę, a komunikat, który nie jest szybki, napędzany przez społeczności i mobilny, traci znaczenie. Gwiazdy nowej generacji specjalistów PR to ludzie z wyczuciem technologicznym – twierdzi Luc Missinne, Senior Partner, dyrektor zarządzający z oddziału na Brukselę i Paryż.

Chiny – Next Big Thing

Chiny nadal przyciągają marki, które chcą wejść na rynek lokalny, na którym mają nadzieje osiągnąć ogromne efekty. PR w Chinach jest dwutorowy: z jednej strony można zaobserwować otwieranie się rynku na PR, a z drugiej eksplozję popularności mediów społecznościowych. PR wykroczył poza tradycyjne media drukowane, udział celebrytów i „launch”, do o wiele bardziej wysublimowanych działań, pełniąc integralną rolę w pomaganiu wprowadzania marek na rynek chiński.

Dodatkowo w Chinach, tempo, w jakim media społecznościowe wyprzedzają media tradycyjne, jest przytłaczające. Klienci żądają strategii i programów, które mają skupiać się w pierwszej kolejności na zaangażowaniu społecznym, a dopiero potem na mediach tradycyjnych.

Tradycyjny pomiar ilości publikacji stał się przestarzały, a jego miejsce zajmuje treść, która może być od razu „polubiona”, skomentowana i udostępniona na całym świecie, za pomocą różnych platform społecznościowych.

Coraz częściej klienci oczekują współpracy z wieloma agencjami, wyspecjalizowanymi w różnych dziedzinach, mogącymi spełnić wszystkie wymagania klienta. W rezultacie tworzone są mniej sformalizowane struktury zespołu. Do takich zadań poszukiwani będą ludzie elastyczni, którzy mają talent i zdolności do współpracy międzyagencyjnej i będą umieli nosić „różne kapelusze”, odpowiednio dobrane do roli, jaką muszą grać.

Strona 2 z 2
Poprzedni12
Tagi: public relationstrendy
UdostępniUdostępniWyślij

NAJLEPSZE SZABLONY STRON 2018 / 2019

BIZRUN.PL

Pomagamy prowadzić i rozwinąć Twoją firmę!

Zegarek.pl - Wyjątkowe zegarki w doskonałych cenach

POPULARNE

  • Ile kosztuje wykończenie pod klucz?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Poszukiwanie pracownika: profesjonalne ogłoszenie

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Czy okulary można odliczyć?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Banki chętniej sprawdzają klientów

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Wzbudź szacunek pracowników (10 zasad)

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
Bizrun.pl

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Nasze projekty

  • Marketingsummit.eu
  • Mediarun.com
  • Zegarek.pl
  • Konkurs

Obserwuj nas

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In