• Najnowsze
  • Trending
  • Wszytskie
  • Startuj
  • Marketing
  • Rozwój
  • Kariera

Jakie trendy w marketingu w 2013 roku?

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

5 sposobów na udany poranek

5 sposobów na udany poranek

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

wtorek, 24 czerwca, 2025
  • Login
BIZRUN.pl
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
DODAJ NEWS
BIZRUN.pl
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
No Result
View All Result
BIZRUN.pl
No Result
View All Result

Jakie trendy w marketingu w 2013 roku?

przez Redakcja Bizrun.pl
13 grudnia 2012
w dziale: Marketing, Marketing
0
0
POLECEŃ
154
WIZYT
Poleć FacebookuPoleć na LinkedinieWyślij

Międzynarodowy instytut badawczy Millward Brown ogłosił swoje doroczne przewidywania dla rynku mediów tradycyjnych i cyfrowych, w tym 10 głównych trendów, które w ostatnim czasie przybierają na sile.

Zdaniem Futures Group (oddziału Millward Brown) głównym filarem dobrych planów komunikacji będzie trend określany mianem „urządzenie mobilne w funkcji pilota”.

Powiązane wiadomości

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Z kolei marketing wielokanałowy pozwoli markom na wykorzystywanie tzw. „znaczących momentów” zaangażowania konsumenta, a telewizja społecznościowa wejdzie w wiek dojrzały i sama stanie się elementem narracji, a nie tylko rozmową o innych narracjach.

Duncan Southgate, Global Brand Director odpowiedzialny za media cyfrowe w Millward Brown, skomentował te wyniki następująco:
– Przewidujemy, że rok 2013 będzie kolejnym okresem dynamicznego rozwoju mediów społecznościowych i mobilnych oraz treści wizualnych nadawanych w trybie online. Konsumenci oczekują coraz lepszych i inteligentniejszych pomysłów na reklamy w mediach cyfrowych, stąd też marketerzy będą musieli realizować bardziej wyszukane kampanie, aby nadążyć za tymi oczekiwaniami.

Poniżej przedstawiamy w zarysie trzy (spośród dziesięciu) prognozowane przez Millward Brown trendy dla rynku mediów cyfrowych na rok 2013.

1) Pojawienie się „mobilnego pilota”

Urządzenia mobilne mają coraz większą moc i możliwości, a to oznacza, że stają się w naszych rękach czymś w rodzaju „pilota” sterującego naszym życiem. Dzięki nim możemy nie tylko aktywnie sterować otaczającą nas elektroniką, ale też płynnie integrować się z otaczającym nas światem.

Nasze „mobilne piloty” bazują na nowych funkcjonalnościach i zaawansowanych technologiach, dzięki czemu upraszczają nam życie. Smartfon może stać się „mózgiem” dla każdego urządzenia, którego działanie opiera się na procesorze.

To oznacza, że marki muszą zmieniać swoje plany działań komunikacyjnych, aby móc wpasować się w ten świat. Jeśli mobilne urządzenie staje się ośrodkiem wielu aktywności, informacje są gromadzone w sposób bardziej scentralizowany, ponieważ konsumenci przekazują swoje dane osobowe i informacje osobiste, otrzymując w zamian wygodę oraz dostęp do wydarzeń, ofert i treści niedostępnych w inny sposób.

2) Marketing wielokanałowy

„Marketing wielokanałowy” oznacza obecność lub dostępność marek na ścieżce, którą podąża konsument w swoich zachowaniach – każdy potencjalny punkt kontaktu jest zintegrowany ze wszystkimi pozostałymi.

To właśnie media cyfrowe staną się areną zmian – coraz więcej marek będzie decydowało się na marketing wielokanałowy, ponieważ umożliwi on łączenie danych zaczerpniętych z mediów społecznych i mobilnych z doświadczeniami konsumenckimi ze świata off-line.

W roku 2013 zalążkiem strategii wielokanałowej będą działania firm w kierunku przekształcania posiadanych przez siebie zbiorów danych w aktywne narzędzia służące dotarciu do odbiorcy. W miarę dojrzewania mobilnych platform reklamowych, będziemy obserwować przechodzenie od aplikacji społecznościowych do reklam pojawiających się w rozmaitych treściach dostępnych w mediach mobilnych.

Strona 1 z 2
12Następny
Tagi: marketingmediaprognozatrendy
UdostępniUdostępniWyślij

NAJLEPSZE SZABLONY STRON 2018 / 2019

BIZRUN.PL

Pomagamy prowadzić i rozwinąć Twoją firmę!

Zegarek.pl - Wyjątkowe zegarki w doskonałych cenach

POPULARNE

  • Ile kosztuje wykończenie pod klucz?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Poszukiwanie pracownika: profesjonalne ogłoszenie

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Czy okulary można odliczyć?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Coca-Cola umieści na puszce Twoje imię

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Wzbudź szacunek pracowników (10 zasad)

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
Bizrun.pl

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Nasze projekty

  • Marketingsummit.eu
  • Mediarun.com
  • Zegarek.pl
  • Konkurs

Obserwuj nas

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In