• Najnowsze
  • Trending
  • Wszytskie
  • Startuj
  • Marketing
  • Rozwój
  • Kariera

Pocztówki są niedoceniane

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

5 sposobów na udany poranek

5 sposobów na udany poranek

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

wtorek, 24 czerwca, 2025
  • Login
BIZRUN.pl
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
DODAJ NEWS
BIZRUN.pl
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
No Result
View All Result
BIZRUN.pl
No Result
View All Result

Pocztówki są niedoceniane

przez Redakcja Bizrun.pl
11 kwietnia 2012
w dziale: Marketing, Marketing
0
0
POLECEŃ
74
WIZYT
Poleć FacebookuPoleć na LinkedinieWyślij

Pocztówki mogą być oryginalnym sposobem, aby w prosty sposób dotrzeć z przekazem marketingowym do wybranej grupy docelowej.

Według badań czytelnictwa przeprowadzonych w 2011 roku przez Bibliotekę Narodową tylko 44 proc. społeczeństwa polskiego przeczytało co najmniej jedną książkę w ciągu roku.

Powiązane wiadomości

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Wśród nieczytających znalazło się aż 27 proc. uczniów i studentów oraz 20 proc. absolwentów wyższych uczelni, a więc ludzi relatywnie młodych, biegłych technologicznie, należących do tzw. pokolenia „digital natives”.

Tendencja ta ma również przełożenie na czytanie prasy papierowej, w tym dzienników, miesięczników i magazynów tematycznych. Świadczy to nie tylko o zmianach cywilizacyjnych, ale także kulturowych.

W krajach takich jak Szwecja, Norwegia czy Austria, gdzie nakłady gazet codziennych są o wiele wyższe, a każdy, bez względu na to z jakiej grupy społecznej pochodzi, prenumeruje przynajmniej jeden magazyn, atrakcyjniejsza wydaje się być kampania multimedialna. W Polsce lepiej postawić na prostsze formy przekazu.

Wszystko, co znajduje się na papierze, zyskuje na wartości, staje się elitarne, a tym samym daje większą moc, stąd w marketingu one-to-one drukowane mailingi przynoszą oczekiwane efekty.

Sama styczność z katalogiem, broszurą, czy folderem wywołuje w nas skojarzenie ze sprzedażą. Według Jana Biłyka, prezesa Laurens Coster, na pierwszym miejscu najlepiej odbieranych drukowanych form marketingu spersonalizowanego znajduje się pocztówka.

Poza okresem świąt została ona zupełnie zapomnianą drogą komunikacji. To zaś pozwala na wykorzystanie jej w spersonalizowanej kampanii marketingowej, gdzie istotnym elementem jest zaskoczenie.

Dodatkowo, jest na niej wystarczająco dużo miejsca, aby zamieścić niezbędne informacje, z którymi można łatwo się zapoznać bez konieczności wczytywania się w treść. Brak czasu na odczytanie przekazywanej informacji przestaje więc być tutaj problemem.

Co więcej, pocztówka wzbudza w odbiorcy same pozytywne konotacje. Kojarzy się z okresem świątecznym, czyli miłą formą komunikacji, z tym, że w dobie internetu ktoś poświęcił czas na jej kupno, odręczne napisanie i wysłanie właśnie do nas. Wszystkie te aspekty czynią pocztówkę skuteczną formą marketingu spersonalizowanego.

Fot. Getty Images

Tagi: marketingone-to-one
UdostępniUdostępniWyślij

NAJLEPSZE SZABLONY STRON 2018 / 2019

BIZRUN.PL

Pomagamy prowadzić i rozwinąć Twoją firmę!

Zegarek.pl - Wyjątkowe zegarki w doskonałych cenach

POPULARNE

  • Ile kosztuje wykończenie pod klucz?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Poszukiwanie pracownika: profesjonalne ogłoszenie

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Czy okulary można odliczyć?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Coca-Cola umieści na puszce Twoje imię

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Wzbudź szacunek pracowników (10 zasad)

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
Bizrun.pl

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Nasze projekty

  • Marketingsummit.eu
  • Mediarun.com
  • Zegarek.pl
  • Konkurs

Obserwuj nas

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In