• Najnowsze
  • Trending
  • Wszytskie
  • Startuj
  • Marketing
  • Rozwój
  • Kariera

Facebook? Twitter? Unikaj gaf!

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

5 sposobów na udany poranek

5 sposobów na udany poranek

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

poniedziałek, 23 czerwca, 2025
  • Login
BIZRUN.pl
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
DODAJ NEWS
BIZRUN.pl
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
No Result
View All Result
BIZRUN.pl
No Result
View All Result

Facebook? Twitter? Unikaj gaf!

przez Redakcja Bizrun.pl
11 stycznia 2012
w dziale: Internet, Marketing
0
0
POLECEŃ
405
WIZYT
Poleć FacebookuPoleć na LinkedinieWyślij

Serwisy społecznościowe to świetne narzędzia marketingowe, ale pod warunkiem, że potrafisz się z nimi właściwie obchodzić.

Politycy i marketingowcy starają się za wszelką cenę przykuć uwagę internautów. No właśnie, czasem ta cena jest wyjątkowo wysoka. Jednym wpisem można zszargać długo budowaną reputację lub przynajmniej zasiać w pozytywnie nastawionych odbiorcach niepotrzebne ziarno wątpliwości.

Powiązane wiadomości

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Niechlubne przykłady

Gdy administrator facebookowego profilu Orange zapytał klientów, czym Orange zaskoczył ich ostatnio, zasypany został masą komentarzy. Użytkownicy pisali, że zostali zaskoczeni m.in. wysokimi fakturami i błędnie naliczonymi opłatami.

W efekcie do sieci przedostał się strumień bardzo krytycznych informacji. Tę negatywną lawinę wywołali ludzie, którzy, o zgrozo, mieli markę promować!

Niedługo później w internecie zawrzało z powodu wpisu administratora polskiego profilu Apple. Osoba ta bezpardonowo skrytykowała i wyśmiała produkty Samsunga. I choć Apple zareagował szybko, twierdząc, że autor profilu nie działał za zgodą firmy, niesmak pozostał.

Określ zasady

Nie musisz oczywiście osobiście zajmować się prowadzeniem profilów na Facebooku czy Twitterze. Możesz zlecić to oddzielnej firmie lub zatrudnić do tego celu pracownika. Powinieneś jednak z góry ustalić ogólne zasady, które nie powinny być przekraczane w firmowych wpisach.

By nie iść śladami Orange, warto przewidzieć z góry, jakiego typu pytań lepiej nie zadawać publicznie, a uniknąć losu Apple można poprzez wyraźne ustalenie zasady, że o konkurencji najlepiej nie mówić w ogóle.

WAŻNE! Jeśli wiesz, że autor wpisów rozumie zasady i podziela je, nie przesadź w drugą stronę.

Strona 1 z 3
123Następny
Tagi: Facebookmediasocial marketingsocial mediatwitter
UdostępniUdostępniWyślij

NAJLEPSZE SZABLONY STRON 2018 / 2019

BIZRUN.PL

Pomagamy prowadzić i rozwinąć Twoją firmę!

Zegarek.pl - Wyjątkowe zegarki w doskonałych cenach

POPULARNE

  • Ile kosztuje wykończenie pod klucz?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Poszukiwanie pracownika: profesjonalne ogłoszenie

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Czy okulary można odliczyć?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Coca-Cola umieści na puszce Twoje imię

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Biały i czarny wywiad gospodarczy – czym się różnią?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
Bizrun.pl

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Nasze projekty

  • Marketingsummit.eu
  • Mediarun.com
  • Zegarek.pl
  • Konkurs

Obserwuj nas

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In