• Najnowsze
  • Trending
  • Wszytskie
  • Startuj
  • Marketing
  • Rozwój
  • Kariera

Google tworzy porównywarki ofert

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

5 sposobów na udany poranek

5 sposobów na udany poranek

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

wtorek, 24 czerwca, 2025
  • Login
BIZRUN.pl
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
DODAJ NEWS
BIZRUN.pl
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
No Result
View All Result
BIZRUN.pl
No Result
View All Result

Google tworzy porównywarki ofert

przez Redakcja Bizrun.pl
27 lipca 2012
w dziale: Internet, Marketing
0
0
POLECEŃ
91
WIZYT
Poleć FacebookuPoleć na LinkedinieWyślij

Google testuje porównywarkę usług związanych z m.in. zakładaniem konta bankowego, oszczędnościach i kartach kredytowych. Po finansach może przyjść kolej na inne branże.

Nie od dzisiaj wiadomo, że sektor finansowy jest oczkiem w głowie amerykańskiego giganta, któremu przynosi największe profity. Według danych firmy Wordstream, w ubiegłym roku ta branża wydała najwięcej pieniędzy na działania w wyszukiwarce Google’a – szacowane na kwotę 4 miliardy dolarów.

Kolejnym działaniem, mającym na celu jeszcze większe zainteresowanie sektora finansowego inwestowaniem na polu e-marketingu, ma być model “reklam porównaczych”.

To rozwiązanie, testowane obecnie w USA oraz Wielkiej Brytanii, ma być czymś pośrednim pomiędzy organicznymi wynikami w wyszukiwarce, a płatnymi linkami systemu reklamowego AdWords.

Potencjalny sponsorowany rekord będzie się wyróżniał poprzez np. zdjęcia kart płatniczych, informacje o cenie oraz dane dodatkowe (np. wysokość prowizji za przelewy czy też koszty towarzyszące wypłacie gotówki). W przeciwieństwie do systemu AdWords (gdzie pozycja w wyszukiwarce jest m.in. uwarunkowana stawką za słowo kluczowe) w tym wypadku pojawianie w ofercie porównawczej danego banku będzie mniej przewidywalne.

Działania Google na polu finansów są związane z całym szeregiem przedsięwzięć i zmian, jakie obecnie ten amerykański gigant wdraża względem swojej dotychczasowej polityki e-commerce.

Podobny projekt, porównujący ceny, przygotowuje on dla branży hotelarskiej i turystycznej. Ponadto jesienią tego roku darmowy do tej pory agregator towarów Google Search Product zostanie przekształcony w płatną usługę pod nazwą Google Shopping.

– Ogólnie rzecz biorąc, rozwiązania Google’a w dziedzinie porównywarek są obiecujące. Jak na razie, adresuje je przede wszystkim do najbardziej kluczowych sektorów, przynoszących mu największe profity. Analizując ostatnie kroki tego amerykańskiego giganta w kwestii integracji i synergii posiadanych reklamowych formatów, można przypuszczać, iż ta opcja zostanie wcześniej czy później połączona z działaniami promocyjno-sprzedażowymi np. systemu Adwords – uważa Dariusz Geiger z firmy Zieltraffic.

Prace nad reklamową porównywarką dla finansów nabrały tempa po zeszłorocznym zakupie przez Google’a (za 61 milionów dolarów) BeatThatQuote.com – brytyjskiej porównywarki cenowej specjalizującej się w produktach finansowych (kredyty, ubezpieczenia, pożyczki).

Na razie dokładnie nie wiadomo, kiedy sponsorowane rekordy dla tej branży wejdą do powszechnego użytku. Wiadomo tylko tyle, że ma to nastąpić „w najbliższej przyszłości”.

Fot. Getty Images

Powiązane wiadomości

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Tagi: finansegoogleporównywarka
UdostępniUdostępniWyślij

NAJLEPSZE SZABLONY STRON 2018 / 2019

BIZRUN.PL

Pomagamy prowadzić i rozwinąć Twoją firmę!

Zegarek.pl - Wyjątkowe zegarki w doskonałych cenach

POPULARNE

  • Ile kosztuje wykończenie pod klucz?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Poszukiwanie pracownika: profesjonalne ogłoszenie

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Czy okulary można odliczyć?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Coca-Cola umieści na puszce Twoje imię

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Wzbudź szacunek pracowników (10 zasad)

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
Bizrun.pl

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Nasze projekty

  • Marketingsummit.eu
  • Mediarun.com
  • Zegarek.pl
  • Konkurs

Obserwuj nas

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In