• Najnowsze
  • Trending
  • Wszytskie
  • Startuj
  • Marketing
  • Rozwój
  • Kariera

Jak to robią w Rainbow Tours?

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

5 sposobów na udany poranek

5 sposobów na udany poranek

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

poniedziałek, 23 czerwca, 2025
  • Login
BIZRUN.pl
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
DODAJ NEWS
BIZRUN.pl
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
No Result
View All Result
BIZRUN.pl
No Result
View All Result

Jak to robią w Rainbow Tours?

przez Redakcja Bizrun.pl
25 stycznia 2012
w dziale: Internet, Marketing
0
0
POLECEŃ
348
WIZYT
Poleć FacebookuPoleć na LinkedinieWyślij

Udział wpływów ze sprzedaży internetowej oraz z call center w Rainbow Tours stale rośnie. W roku 2011 osiągnął 11,4 procent w całkowitej sprzedaży touroperatora. Całkowita sprzedaż z tej działalności osiągnęła wzrost o 140 procent dając wynik 41 mln złotych.

– Tak dobre wyniki nie byłyby możliwe bez przemyślanej i dobrze zoptymalizowanej reklamy internetowej. Opiera się ona na reklamie graficznej oraz w wyszukiwarkach – mówi Michał Jaworski, dyrektor sprzedaży elektronicznej w Rainbow Tours. – Reklamy graficzne wyświetlamy na starannie wyselekcjonowanych portalach o tematyce turystycznej, ale nie stronimy również od innych wartościowych serwisów.

Powiązane wiadomości

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Celem reklamy graficznej jest między innymi chęć promocji konkretnego kierunku wyjazdowego, informacje o atrakcyjnych rabatach lub np. rozpoczęciu sprzedaży danej oferty lub grupy ofert, a także zwiększenie świadomości marki wśród internautów poprzez eksponowanie logo w reklamach.

Reklama w wyszukiwarkach typu Google odpowiada już na bardziej sprecyzowane potrzeby klienta. Internauta otrzymuje reklamę po wpisaniu zapytania, zatem jest to klient, którego decyzje o zakupie są bliższe realizacji od klienta, który widzi przypadkową reklamę graficzną.

– Wyniki reklamy można bardzo dobrze i dokładnie zmierzyć. Należy je na bieżąco śledzić i analizować dane. Dzięki temu udało nam się wyeliminować te portale, na których osiągaliśmy słabsze wyniki –mówi Michał Jaworski. – Zwracamy również uwagę na koszty, zwłaszcza redukcję kosztu przekierowania jednego internauty na naszą stronę internetową, a także na koszt konwersji, czyli koszt jaki należy ponieść na reklamę, aby sprzedać jedną wycieczkę.

Rainbow Tours od ponad roku stosuje zaawansowany system do optymalizacji treści reklam. Dzięki temu systemowi wyświetla się reklama graficzna odpowiadająca konkretnym zainteresowaniom danego klienta.

Wszystkie te zabiegi wpłynęły na wzrost sprzedaży o 140 procent w stosunku do 2009 roku. W 2009 roku było to 17 mln, w 2010 – 25 mln, a w 2011 wartość ze sprzedaży elektronicznej osiągnęła pułap 41 mln złotych.

Dodatkowo w sierpniu 2010 roku touroperator rozpoczął działalność na Facebooku, uruchamiając swój firmowy profil. Głównym celem jest chęć utrzymywania kontaktu z klientami oraz interakcja z fanami.

Rainbow Tours nie pozyskuje jednak fanów na masową skalę poprzez konkursy, które wymuszają zapraszanie dużej liczby znajomych, ale stara się prowadzić profil dla klientów faktycznie zainteresowanych podróżami.

Tagi: promocjarainbow toursturystyka
UdostępniUdostępniWyślij

NAJLEPSZE SZABLONY STRON 2018 / 2019

BIZRUN.PL

Pomagamy prowadzić i rozwinąć Twoją firmę!

Zegarek.pl - Wyjątkowe zegarki w doskonałych cenach

POPULARNE

  • Ile kosztuje wykończenie pod klucz?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Poszukiwanie pracownika: profesjonalne ogłoszenie

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Czy okulary można odliczyć?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Coca-Cola umieści na puszce Twoje imię

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Biały i czarny wywiad gospodarczy – czym się różnią?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
Bizrun.pl

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Nasze projekty

  • Marketingsummit.eu
  • Mediarun.com
  • Zegarek.pl
  • Konkurs

Obserwuj nas

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In