Jeśli ktoś poskarży się np. na złą obsługę w Twojej firmie, warto się z tą osobą skontaktować i w publicznej odpowiedzi wykazać zainteresowanie. To pozwoli na naprawę relacji nie tylko z tym konkretnym klientem, ale wpłynie także na poprawę wizerunku w oczach innych internautów obserwujących ten dialog (przynajmniej częściowo publiczny) na Twitterze czy Blipie.
YouTube
Bezpłatne publikowanie filmów to wielka szansa dla każdej firmy. Kto jednak będzie chciał oglądać jak opowiadasz o nowym modelu długopisu, który właśnie wyprodukowałeś?
Pewnie niewiele osób. Chyba, że zrobisz to w sposób naprawdę interesujący, zajmujący, oryginalny, albo wplączesz swój produkt w jakąś ciekawą historię. A może dowcipny film animowany ze „sprytnym długopisem, który potrafi więcej od innych i nie omieszka tego wykazać” miałby szansę na dużą oglądalność? Warto być kreatywnym!
Przygotowanie odpowiedniego materiału video może być bardzo tanie lub bardzo drogie, ale nawet jeśli zapłacisz za profesjonalna produkcję i tak nie musisz ponosić opłat za emisję, a więc za okazję na dotarcie do milionów potencjalnych widzów. A to przecież ogromna szansa na dużą akcję promocyjną bez wielkich kosztów.
Blog
Firmowy blog to dobry pomysł na kontakt z klientami, szczególnie tymi, którzy znają, lubią i cenią to, co im oferujesz.
W zależności od tego, jaką koncepcję przyjmiesz, blog może być źródłem informacji o nowościach w ofercie, może być formą dodatkowego wsparcia technicznego dla użytkowników Twoich produktów lub zawierać ciekawostki z Twojej branży. Możesz także łączyć wszystkie te elementy.