Choć pod wpływem portali społecznościowych rola blogów zmniejsza się, mądrze prowadzony blog wciąż może skutecznie budować lojalność klientów. Jeśli jednak zdecydujesz się na pisanie blogu, pamiętaj, aby regularnie go aktualizować. Martwy blog będzie wpływał negatywnie na wizerunek Twojej firmy.
Zintegruj się!
Dobrze jest stworzyć w sieci miejsce, w którym różne rodzaje Twojej internetowej aktywności zostaną zintegrowane. Może być nim firmowy blog lub strona internetowa. Tam właśnie powinny znaleźć się odnośniki do wszystkich serwisów, w których Twoja firma jest aktywna.
Internauta powinien w łatwy sposób dowiedzieć się, że firma jest dostępna np. na Twitterze, Facebooku, że ma swój własny blog i sklep internetowy. A gdy się już tego dowie, powinien uzyskać łatwą możliwość bezpośredniego połączenia się z wszystkimi Twoimi miejscami w sieci.
MP
Fot. Getty Images