• Najnowsze
  • Trending
  • Wszytskie
  • Startuj
  • Marketing
  • Rozwój
  • Kariera

Zarabiaj dzięki rozszerzonej rzeczywistości

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

5 sposobów na udany poranek

5 sposobów na udany poranek

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

sobota, 5 lipca, 2025
  • Login
BIZRUN.pl
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
DODAJ NEWS
BIZRUN.pl
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
No Result
View All Result
BIZRUN.pl
No Result
View All Result

Zarabiaj dzięki rozszerzonej rzeczywistości

przez Redakcja Bizrun.pl
20 lutego 2013
w dziale: Marketing, Reklama
0
0
POLECEŃ
1.2k
WIZYT
Poleć FacebookuPoleć na LinkedinieWyślij

– Zdecydowaliśmy się na nowy sposób prezentacji naszego samochodu, bo zauważyliśmy, że klasyczne grafiki, folder, czy strona internetowa to już za mało, żeby skupić na sobie uwagę partnerów biznesowych. Zaczynamy dostrzegać, że coraz częściej mówi się o NewWarsaw w kontekście właśnie aplikacji mobilnej – mówi Michał Koziołek, jeden z twórców projektu samochodu.

Kolejnym krokiem w zastosowaniu rozszerzonej rzeczywistości jest wdrażanie bardziej skomplikowanych mechanizmów takich jak np. gra miejska. W tym kierunku poszedł niemiecki Vodafone, który zamiast klasycznego systemu lojalnościowego zaproponował klientom zbieranie wirtualnych potworów, które można było zamienić na bonusy od operatora.

Jeszcze dalej poszedł Google, który stworzył ogólnoświatową grę miejską Ingress. Obecnie aplikacja dostępna jest tylko dla zaproszonych użytkowników, których poproszono o jej testowanie. Ale projekt już cieszy się dużym zainteresowaniem.

– Na pewno z każdym kolejnym rokiem takich projektów jak Ingress będzie coraz więcej. Perspektywy wzrostu znaczenia całego rynku aplikacji bazujących na rozszerzonej rzeczywistości są bardzo obiecujące. Na szczęście Polacy nie są tutaj w żaden sposób zacofani – wielu ma smartfony z internetem mobilnym, a chociażby to, jak szybko przyzwyczailiśmy się do płatności zbliżeniowych pokazuje, że jesteśmy również otwarci na innowacje. Teraz ważne, żeby przedsiębiorcy zauważyli i wykorzystali ten potencjał – podsumowuje Koźniewski.

Dane pochodzą w raportów Juniper Research.

Warto obejrzeć:

– Zdecydowaliśmy się na nowy sposób prezentacji naszego samochodu, bo zauważyliśmy, że klasyczne grafiki, folder, czy strona internetowa to już za mało, żeby skupić na sobie uwagę partnerów biznesowych. Zaczynamy dostrzegać, że coraz częściej mówi się o NewWarsaw w kontekście właśnie aplikacji mobilnej – mówi Michał Koziołek, jeden z twórców projektu samochodu.

Kolejnym krokiem w zastosowaniu rozszerzonej rzeczywistości jest wdrażanie bardziej skomplikowanych mechanizmów takich jak np. gra miejska. W tym kierunku poszedł niemiecki Vodafone, który zamiast klasycznego systemu lojalnościowego zaproponował klientom zbieranie wirtualnych potworów, które można było zamienić na bonusy od operatora.

Jeszcze dalej poszedł Google, który stworzył ogólnoświatową grę miejską Ingress. Obecnie aplikacja dostępna jest tylko dla zaproszonych użytkowników, których poproszono o jej testowanie. Ale projekt już cieszy się dużym zainteresowaniem.

– Na pewno z każdym kolejnym rokiem takich projektów jak Ingress będzie coraz więcej. Perspektywy wzrostu znaczenia całego rynku aplikacji bazujących na rozszerzonej rzeczywistości są bardzo obiecujące. Na szczęście Polacy nie są tutaj w żaden sposób zacofani – wielu ma smartfony z internetem mobilnym, a chociażby to, jak szybko przyzwyczailiśmy się do płatności zbliżeniowych pokazuje, że jesteśmy również otwarci na innowacje. Teraz ważne, żeby przedsiębiorcy zauważyli i wykorzystali ten potencjał – podsumowuje Koźniewski.

Dane pochodzą w raportów Juniper Research.

Warto obejrzeć:

Powiązane wiadomości

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

– Zdecydowaliśmy się na nowy sposób prezentacji naszego samochodu, bo zauważyliśmy, że klasyczne grafiki, folder, czy strona internetowa to już za mało, żeby skupić na sobie uwagę partnerów biznesowych. Zaczynamy dostrzegać, że coraz częściej mówi się o NewWarsaw w kontekście właśnie aplikacji mobilnej – mówi Michał Koziołek, jeden z twórców projektu samochodu.

Kolejnym krokiem w zastosowaniu rozszerzonej rzeczywistości jest wdrażanie bardziej skomplikowanych mechanizmów takich jak np. gra miejska. W tym kierunku poszedł niemiecki Vodafone, który zamiast klasycznego systemu lojalnościowego zaproponował klientom zbieranie wirtualnych potworów, które można było zamienić na bonusy od operatora.

Jeszcze dalej poszedł Google, który stworzył ogólnoświatową grę miejską Ingress. Obecnie aplikacja dostępna jest tylko dla zaproszonych użytkowników, których poproszono o jej testowanie. Ale projekt już cieszy się dużym zainteresowaniem.

– Na pewno z każdym kolejnym rokiem takich projektów jak Ingress będzie coraz więcej. Perspektywy wzrostu znaczenia całego rynku aplikacji bazujących na rozszerzonej rzeczywistości są bardzo obiecujące. Na szczęście Polacy nie są tutaj w żaden sposób zacofani – wielu ma smartfony z internetem mobilnym, a chociażby to, jak szybko przyzwyczailiśmy się do płatności zbliżeniowych pokazuje, że jesteśmy również otwarci na innowacje. Teraz ważne, żeby przedsiębiorcy zauważyli i wykorzystali ten potencjał – podsumowuje Koźniewski.

Dane pochodzą w raportów Juniper Research.

Warto obejrzeć:

– Zdecydowaliśmy się na nowy sposób prezentacji naszego samochodu, bo zauważyliśmy, że klasyczne grafiki, folder, czy strona internetowa to już za mało, żeby skupić na sobie uwagę partnerów biznesowych. Zaczynamy dostrzegać, że coraz częściej mówi się o NewWarsaw w kontekście właśnie aplikacji mobilnej – mówi Michał Koziołek, jeden z twórców projektu samochodu.

Kolejnym krokiem w zastosowaniu rozszerzonej rzeczywistości jest wdrażanie bardziej skomplikowanych mechanizmów takich jak np. gra miejska. W tym kierunku poszedł niemiecki Vodafone, który zamiast klasycznego systemu lojalnościowego zaproponował klientom zbieranie wirtualnych potworów, które można było zamienić na bonusy od operatora.

Jeszcze dalej poszedł Google, który stworzył ogólnoświatową grę miejską Ingress. Obecnie aplikacja dostępna jest tylko dla zaproszonych użytkowników, których poproszono o jej testowanie. Ale projekt już cieszy się dużym zainteresowaniem.

– Na pewno z każdym kolejnym rokiem takich projektów jak Ingress będzie coraz więcej. Perspektywy wzrostu znaczenia całego rynku aplikacji bazujących na rozszerzonej rzeczywistości są bardzo obiecujące. Na szczęście Polacy nie są tutaj w żaden sposób zacofani – wielu ma smartfony z internetem mobilnym, a chociażby to, jak szybko przyzwyczailiśmy się do płatności zbliżeniowych pokazuje, że jesteśmy również otwarci na innowacje. Teraz ważne, żeby przedsiębiorcy zauważyli i wykorzystali ten potencjał – podsumowuje Koźniewski.

Dane pochodzą w raportów Juniper Research.

Warto obejrzeć:

Strona 2 z 2
Poprzedni12
Tagi: ARmarketingMotoryzacjareklamarozszerzona rzeczywistośćsprzedaż
UdostępniUdostępniWyślij

NAJLEPSZE SZABLONY STRON 2018 / 2019

BIZRUN.PL

Pomagamy prowadzić i rozwinąć Twoją firmę!

Zegarek.pl - Wyjątkowe zegarki w doskonałych cenach

POPULARNE

  • Ile kosztuje wykończenie pod klucz?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Poszukiwanie pracownika: profesjonalne ogłoszenie

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Czy okulary można odliczyć?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Banki chętniej sprawdzają klientów

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Wzbudź szacunek pracowników (10 zasad)

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
Bizrun.pl

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Nasze projekty

  • Marketingsummit.eu
  • Mediarun.com
  • Zegarek.pl
  • Konkurs

Obserwuj nas

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In