• Najnowsze
  • Trending
  • Wszytskie
  • Startuj
  • Marketing
  • Rozwój
  • Kariera

Znajdź swoje miejsce na rynku

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

5 sposobów na udany poranek

5 sposobów na udany poranek

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

środa, 25 czerwca, 2025
  • Login
BIZRUN.pl
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
DODAJ NEWS
BIZRUN.pl
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
No Result
View All Result
BIZRUN.pl
No Result
View All Result

Znajdź swoje miejsce na rynku

przez Redakcja Bizrun.pl
4 stycznia 2012
w dziale: Marketing, Sprzedaż i obsługa
0
0
POLECEŃ
423
WIZYT
Poleć FacebookuPoleć na LinkedinieWyślij

Co by się stało, gdybyś chciał trafić jednocześnie do starszych i młodszych klientów? Stworzyłbyś sprzęt, który nie będzie zbyt kontrowersyjny dla osób dojrzalszych, ale który nie przykuje także zainteresowania młodych. Dla starszych Twoje produkty mogą okazać się zbyt ekstrawaganckie, a dla młodych zbyt klasyczne. Jedni i drudzy nie będą zadowoleni.

WAŻNE! Nawet jeśli działasz w branży mocno konkurencyjnej, prawie zawsze możesz znaleźć swoją niszę.

Powiązane wiadomości

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Czy w Twojej branży ktoś starał się przygotować specjalną ofertę dla nastolatków? Czy gdybyś postawił na łatwość obsługi, mógłbyś liczyć na rzeszę klientów wśród emerytów? A może Twoje usługi mogą zostać tak zmodyfikowane, by trafiły w potrzeby młodych matek?

Gdy już ustalisz, do kogo chcesz kierować swoją ofertę i określisz, w jaki sposób Twoja działalność będzie zaspokajała specyficzne potrzeby określonej grupy docelowej, skup się na zbudowaniu spójnego przekazu marketingowego.

Twoje działania informacyjno-promocyjne powinny zmierzać do tego, by wszyscy ludzie, którzy będą mieli do czynienia z Twoją działalnością, jednoznacznie kojarzyli ją ze specjalizacją, jaką świadomie obrałeś.

Dzięki temu będziesz mógł stać się liderem w swojej części rynku.

MP

Fot. Getty Images

Strona 2 z 2
Poprzedni12
Tagi: pozycjonowanietarget
UdostępniUdostępniWyślij

NAJLEPSZE SZABLONY STRON 2018 / 2019

BIZRUN.PL

Pomagamy prowadzić i rozwinąć Twoją firmę!

Zegarek.pl - Wyjątkowe zegarki w doskonałych cenach

POPULARNE

  • Ile kosztuje wykończenie pod klucz?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Poszukiwanie pracownika: profesjonalne ogłoszenie

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Czy okulary można odliczyć?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Wzbudź szacunek pracowników (10 zasad)

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Coca-Cola umieści na puszce Twoje imię

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
Bizrun.pl

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Nasze projekty

  • Marketingsummit.eu
  • Mediarun.com
  • Zegarek.pl
  • Konkurs

Obserwuj nas

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In