• Najnowsze
  • Trending
  • Wszytskie
  • Startuj
  • Marketing
  • Rozwój
  • Kariera

Znaleźliśmy przyjaciół wśród klientów

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

5 sposobów na udany poranek

5 sposobów na udany poranek

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

środa, 25 czerwca, 2025
  • Login
BIZRUN.pl
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
DODAJ NEWS
BIZRUN.pl
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
No Result
View All Result
BIZRUN.pl
No Result
View All Result

Znaleźliśmy przyjaciół wśród klientów

przez Redakcja Bizrun.pl
2 lipca 2012
w dziale: Rozmowa Bizrunu, Startuj
0
0
POLECEŃ
2.1k
WIZYT
Poleć FacebookuPoleć na LinkedinieWyślij

Osoby jakich zawodów najczęściej korzystają z usług Copointu?

PK: To równie trudne, jak często zadawane pytanie. Wg raportu „Coworking w Polsce 2011” dominującą profesją w polskich biurach coworkingowych jest branża IT. Natomiast w Copoint różnorodność zawodów i profesji osób należących do społeczności jest dość duża. Pracują u nas zarówno freelancerzy z bardzo szeroko pojętej branży IT, przedstawiciele zagranicznych firm, tłumacze, osoby zajmujące się organizacją eventów, księgowi i wielu innych.

Powiązane wiadomości

Linque Solutions – szansa dla polskich start-upów

Google Campus w Warszawie

Jak zbudować unikalną markę?

Myślę, że w Polsce jeszcze daleko nam do zaawansowanej formy coworkingu, jaki występuję w Stanach Zjednoczonych, gdzie poszczególne biura mają swoją indywidualną charakterystykę branżową (np. w danej przestrzeni pracują wyłącznie pisarze czy prawnicy).

To, co z pewnością charakteryzuje Copoint, to fakt, iż pracują u nas doświadczeni specjaliści, osoby dojrzałe zawodowo. Nie działamy na zasadzie inkubatora, w gronie coworkerów nie ma studentów, startujących startupów. Stawiamy na domową, aczkolwiek w pełni profesjonalną przestrzeń dla zawodowców.

Czy coś Państwa zaskoczyło w tym biznesie?

KK: Tak, w niezwykle pozytywny sposób zaskoczyło nas jedno. Mieliśmy nadzieję, że uda nam się zgromadzić w Copoint wyjątkową społeczność niezwykłych osób. I to się udało. Nie spodziewaliśmy się jednak, że wśród coworkerów znajdziemy też prawdziwych przyjaciół.

Czy popełnili Państwo jakieś błędy, których – patrząc z dzisiejszej perspektywy – można było uniknąć?

PK: Szczęśliwie, udało się nam nie popełnić większych błędów i biznes rozwija się z powodzeniem, ale z perspektywy czasu przywiązałbym znacznie większą uwagę do prawnych zabezpieczeń w odniesieniu do potencjalnie nieuczciwych klientów, gdyż tacy niestety się zdarzają. Pomimo, iż 90 proc. klientów to niezwykle fantastyczne i uczciwe osoby, to warto zachować zasadę ograniczonego zaufania i zabezpieczyć się w maksymalnym stopniu, aby móc później dochodzić swoich praw.

Jakie mają Państwo plany na przyszłość?

KK: Copoint niedługo obchodzi drugą rocznicę działalności. W tradycyjnym biznesie nie jest to wiele, ale pamiętajmy, że coworking w Polsce jest jeszcze bardzo młody i niewiele jest biur, które obecnie mogą się poszczycić takim stażem.

Planów i pomysłów mamy mnóstwo, czerpiemy też inspiracje z zagranicy. Przykładowo, w ostatnim czasie mieliśmy przyjemność odwiedzić Cowo Milano w Mediolanie. Jego właściciele stworzyli imponującą sieć ponad 60 afiliacyjnych biur coworkingowych we Włoszech oraz Hiszpanii.

Zapewne w najbliższym czasie skrystalizują się konkretne wizje rozwoju firmy. Intensywnie myślimy też o nowej lokalizacji, gdyż zainteresowanie coworkingiem jest coraz większe.

Co poradziliby Państwo osobom, które dopiero zaczynają swoją przygodę z biznesem?

PK: Będzie to z pewnością truizm, ale sukces odnosi się wtedy, gdy nie brak nam uporu w dążeniu do spełnienia założonych celów, pomimo pojawiających się trudności. Jest to szczególnie istotne na początku działalności i stanowi bardzo ważny czynnik sukcesu w biznesie. Należy także pamiętać, że nawet najlepszy pomysł, który w perspektywie nie będzie stanowił źródła dochodu, wart jest niezbyt wiele.

W dzisiejszych czasach, gdzie królują napompowane do granic możliwości dofinansowania unijne, jest grono osób, którym wydaje się, że aby założyć własny biznes i odnieść sukces potrzeba dużych nakładów finansowych. Przykład Copoint pokazuje, że wiara w pomysł, poświęcenie idei plus ciężka praca, mogą zdziałać znacznie więcej niż ogromne pieniądze.

Dziękuję za rozmowę

Przeczytaj także: Coworking zamiast biura

Strona 2 z 2
Poprzedni12
Tagi: coworkinginspiracjarozmowa
UdostępniUdostępniWyślij

NAJLEPSZE SZABLONY STRON 2018 / 2019

BIZRUN.PL

Pomagamy prowadzić i rozwinąć Twoją firmę!

Zegarek.pl - Wyjątkowe zegarki w doskonałych cenach

POPULARNE

  • Ile kosztuje wykończenie pod klucz?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Poszukiwanie pracownika: profesjonalne ogłoszenie

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Czy okulary można odliczyć?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Wzbudź szacunek pracowników (10 zasad)

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Coca-Cola umieści na puszce Twoje imię

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
Bizrun.pl

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Nasze projekty

  • Marketingsummit.eu
  • Mediarun.com
  • Zegarek.pl
  • Konkurs

Obserwuj nas

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In