• Najnowsze
  • Trending
  • Wszytskie
  • Startuj
  • Marketing
  • Rozwój
  • Kariera

Jak zbudować unikalną markę?

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

5 sposobów na udany poranek

5 sposobów na udany poranek

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

środa, 29 marca, 2023
  • Login
BIZRUN.pl
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
DODAJ NEWS
BIZRUN.pl
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
No Result
View All Result
BIZRUN.pl
No Result
View All Result

Jak zbudować unikalną markę?

przez Redakcja Bizrun.pl
20 lipca 2015
w dziale: Startuj, Zanim zaczniesz
0
0
POLECEŃ
87
WIZYT
Poleć FacebookuPoleć na LinkedinieWyślij

Jednym z wielu wyzwań, jakie przedsiębiorcy napotykają podczas początkowych etapów planowania biznesu i rozwoju marki jest jej design. Nazwa firmy, logo, marketing, materiały reklamowe (a nawet strona internetowa) są integralnym elementem ogólnej konstrukcji marki. Chociaż wysiłki niezbędne do stworzenia kompleksowej kampanii brandingowej mogą być zarówno czasochłonne i kosztowne dla startupów, istnieje kilka sposobów, aby usprawnić ten proces.

Marka to więcej, niż logo

Powiązane wiadomości

Linque Solutions – szansa dla polskich start-upów

Google Campus w Warszawie

4 błędy początkujących przedsiębiorców, których możesz uniknąć

Po wybraniu nazwy firmy, niezbędne jest zaprojektowanie logo, które klienci zapamiętają. Twoje logo musi odróżniać się na tle konkurentów. Zapamiętywalne logo tworzy poczucie znajomości marki wśród potencjalnych klientów i może mieć wpływ na sprzedaż i jej długoterminowy wzrost.

Wiele dużych korporacji jest rozpoznawanych dzięki logo, które w widocznym miejscu pojawia się na wszystkich materiałach reklamowych. Ponadto, tworzenie niepowtarzalnych projektów logo jest o prostsze w dzisiejszej erze cyfrowej .

W Internecie można znaleźć mnóstwo zasobów (często darmowych) które pozwalają tworzyć wysokiej jakości loga bez konieczności opłacania drogich, wysokiej klasy biur projektowania graficznego. Stworzenie ciekawego i zapamiętywalnego projektu logo jest pierwszym krokiem do rozpoczęcia działalności.

Wprowadzenie marki na rynek

Po stworzeniu logo firmy, czas wprowadzić je w życie. Małe firmy mogą zmniejszyć koszty marketingu i reklamy za pomocą jednej, spójnej strategii obecności marki na wszystkich platformach komunikacyjnych i materiałach reklamowych. Wszystko od papieru firmowego do strony internetowej powinno być zaprojektowane w spójny sposób.

Spójna strategia marki maksymalizuje wydajność poprzez minimalizację nakładów czasowych. Wykorzystując logo, kolorystykę i format można zaprezentować markę zarówno wewnętrznie, jak i z perspektywy klientów.

Budowanie marki

Wraz z pojawieniem się Internetu, alternatywy branding stał się zdecydowanie bardziej opłacalny, niż tradycyjne projektowanie w biurach graficznych. Unikalne logo, jak również spójne i skuteczne narzędzia marketingowe są jednymi z najważniejszych elementów decydujących o rozpoczęciu działalności z sukcesem. Kolejnym ważnym krokiem jest opracowanie strategii wdrażania marki dla grupy docelowej, aby upewnić się, że komunikacja marki opiera się o odpowiednie środki przekazu i trafia do konkretnych adresatów.

Strona internetowa firmy, wykorzystanie mediów społecznościowych i e-mail marketingu – to sprawdzone i skuteczne metody na budowanie marki w sieci. Jest to również najmniej kosztowna metoda budowania dochodowego biznesu, z której korzystają firmy na całym świecie.

UdostępniUdostępniWyślij

NAJLEPSZE SZABLONY STRON 2018 / 2019

BIZRUN.PL

Pomagamy prowadzić i rozwinąć Twoją firmę!

Zegarek.pl - Wyjątkowe zegarki w doskonałych cenach

POPULARNE

  • Biały i czarny wywiad gospodarczy – czym się różnią?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Allegro + ryczałt = prosty biznes

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Przywództwo jak sztuki walki

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Co zrobić, gdy bateria w laptopie krótko trzyma?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Uniwersytet kontra Politechnika, czyli trudne decyzje studentów

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
Bizrun.pl

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Nasze projekty

  • Marketingsummit.eu
  • Mediarun.com
  • Zegarek.pl
  • Konkurs

Obserwuj nas

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In