• Najnowsze
  • Trending
  • Wszytskie
  • Startuj
  • Marketing
  • Rozwój
  • Kariera

6 wskazówek jak stworzyć skuteczną nazwę firmy.

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

5 sposobów na udany poranek

5 sposobów na udany poranek

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

poniedziałek, 23 czerwca, 2025
  • Login
BIZRUN.pl
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
DODAJ NEWS
BIZRUN.pl
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
No Result
View All Result
BIZRUN.pl
No Result
View All Result

6 wskazówek jak stworzyć skuteczną nazwę firmy.

przez Redakcja Bizrun.pl
17 lipca 2015
w dziale: Ciekawostki, Do poczytania, Rozwój, Zanim zaczniesz
0
0
POLECEŃ
646
WIZYT
Poleć FacebookuPoleć na LinkedinieWyślij

Dobra nazwa to podstawa. Jej zadaniem jest reprezentacja marki na rynku oraz wyróżnienie na tle konkurencji. Jak stworzyć kreatywną nazwę firmy, którą zapadnie w pamięci Twoich Klientów?

Sprawdź jak robią to inni

Powiązane wiadomości

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

5 sposobów na udany poranek

5 sposobów na udany poranek

Jak dobrze zacząć dzień?

Zrób research konkurencji, aby zmniejszyć ryzyko stworzenia podobnej nazwy. Pamiętaj, że musisz wyróżniać się na tle innych firm.

Czerp inspiracje z otoczenia

Szukaj inspiracji gdzie tylko możesz, pytaj rodzinę i znajomych co sądzą o Twoich pomysłach.

Generuj dużą ilość nazw

Coś co na początku wydaje się ciekawe po jakimś czasie staje się nijakie i zdecydowanie nie pasuje do profilu Twojej firmy. Ważne jest, aby zapisywać wszystko co przychodzi Ci do głowy, aby po upływie kilku dni wybrać te pomysły, które wydają Ci się  najciekawsze.

Pomyśl o swojej grupie docelowej

Do kogo kierujesz swój produkt i usługi? Jakie cechami odznaczają się Twoi Klienci? Gdy już odpowiesz sobie na te pytania, łatwiej będzie Ci zweryfikować, czy wymyślane nazwy pasują do profilu Twoich odbiorców.

Nie ograniczaj się

Nazwa nie musi nawiązywać do charakteru Twojej działalności. Powinna być ciekawa i kreatywna! Jeżeli wybierzesz nazwę, która precyzyjnie identyfikuje to czym się obecnie zajmujesz, może to w przyszłości ograniczyć możliwości poszerzenia działalności firmy.

Pomyśl o nazwie w szerszej perspektywie

Nazwa firmy to tak naprawdę początek. Pomyśl o niej również w kategorii projektowania logo, wykupienia domeny czy tworzenia materiałów marketingowych.

Postaw na prostotę

Podczas tworzenia nazwy należy mieć również na uwadze takie kwestie jak jej długość i łatwość wymówienia. Najskuteczniejsze są krótkie i proste słowa, ponieważ łatwiej je zapamiętać.

Wymyślanie nazwy dla firmy nie jest proste i wymaga czasu. Jednak przy odrobinie kreatywności może stworzyć coś co z pewnością wyróżni się na tle konkurencji.

Jak było w przypadku Waszych firm? Jakie wskazówki można dodać do tej listy?

Tagi: biznesbrandmarkanazwapomysłyporadywskazówki
UdostępniUdostępniWyślij

NAJLEPSZE SZABLONY STRON 2018 / 2019

BIZRUN.PL

Pomagamy prowadzić i rozwinąć Twoją firmę!

Zegarek.pl - Wyjątkowe zegarki w doskonałych cenach

POPULARNE

  • Ile kosztuje wykończenie pod klucz?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Czy okulary można odliczyć?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Poszukiwanie pracownika: profesjonalne ogłoszenie

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Coca-Cola umieści na puszce Twoje imię

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Biały i czarny wywiad gospodarczy – czym się różnią?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
Bizrun.pl

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Nasze projekty

  • Marketingsummit.eu
  • Mediarun.com
  • Zegarek.pl
  • Konkurs

Obserwuj nas

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In