• Najnowsze
  • Trending
  • Wszytskie
  • Startuj
  • Marketing
  • Rozwój
  • Kariera

Dobry czas dla call center

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

5 sposobów na udany poranek

5 sposobów na udany poranek

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

wtorek, 24 czerwca, 2025
  • Login
BIZRUN.pl
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
DODAJ NEWS
BIZRUN.pl
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
No Result
View All Result
BIZRUN.pl
No Result
View All Result

Dobry czas dla call center

przez Redakcja Bizrun.pl
13 marca 2012
w dziale: Trendy, Wiadomości
0
0
POLECEŃ
39
WIZYT
Poleć FacebookuPoleć na LinkedinieWyślij

W 2011 roku spółka Call Center Poland zanotowała 9 proc. wzrost przychodów z usług call center. Przychody rosły szybciej niż rynek, który zwiększa się ok. 3 proc. rocznie (wg raportu Frost & Sulivan).

Pod względem sytuacji gospodarczej i jej wpływu na rynek usług call center, rok 2011 był porównywalny do 2010 roku. Zainteresowanie outsourcingiem tych funkcji do partnera zewnętrznego utrzymywało się na podobnym poziomie, biorąc pod uwagę liczbę otrzymanych zapytań ofertowych i skalę oferowanych do obsługi projektów.

Powiązane wiadomości

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Gwarancja na samochód: wszystko, co musisz o niej wiedzieć

Gwarancja na samochód: wszystko, co musisz o niej wiedzieć

Biały i czarny wywiad gospodarczy – czym się różnią?

W 2011 roku spółka nawiązała współpracę z kilkoma znaczącymi klientami, ale przede wszystkim zwiększyła się skala dotychczas prowadzonych projektów. Prowadzona restrukturyzacja wpłynęła na wyniki operacyjne spółki.

EBIDTA wzrosła w stosunku do ubiegłego roku o 14 proc., a marża operacyjna brutto utrzymała się na podobnym poziomie. Strategia Call Center Poland opiera się na koncentracji działań mających na celu pozyskanie projektów o dużej skali.

W 2011 r. w dalszym ciągu największym zainteresowaniem cieszyły się usługi telesprzedaży dla firm obsługujących duży wolumen klientów (branża finansowa, ubezpieczeniowa i mediowa).

Pomimo trwającego w Europie kryzysu finansowego w 2011 roku ci najwięksi zleceniodawcy nie obniżyli zakresu i skali outsourcingowych projektów. Branże te generują w spółce prawie 60 proc. przychodów.

W strukturze usług największym zainteresowaniem wśród nowych projektów niezmiennie cieszy się telesprzedaż, która w 2011 roku stanowiła 31 proc. przychodów. Zwiększył się również udział przychodów z obsługi klienta (infolinie), który wynosił 37 proc.

W 2012 roku firma planuje kontynuację wzrostu efektywności prowadzonych projektów oraz pozyskanie nowych partnerów zainteresowanych współpracą w zakresie kompleksowej obsługi klienta z uwzględnieniem działań w internecie.

Ze względu na wzrost popytu na usługi badawcze i windykacyjne, spółka planuje rozwój dedykowanych tym usługom działów Researcher i DebtCollection. Planowana jest również intensyfikacja działań promocyjnych poza Polską w celu pozyskania następnych klientów zainteresowanych obsługą wielojęzyczną w Multilingual call center.

Dział PharmaSolution zanotował w pierwszych tygodniach tego roku wzmożone zainteresowanie firm farmaceutycznych budowaniem dystrybucji numerycznej w aptekach, z czym CCP również wiąże nadzieje na rozwój współpracy z tą branżą.

Fot. Getty Images

Tagi: call centersprzedaż
UdostępniUdostępniWyślij

NAJLEPSZE SZABLONY STRON 2018 / 2019

BIZRUN.PL

Pomagamy prowadzić i rozwinąć Twoją firmę!

Zegarek.pl - Wyjątkowe zegarki w doskonałych cenach

POPULARNE

  • Ile kosztuje wykończenie pod klucz?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Poszukiwanie pracownika: profesjonalne ogłoszenie

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Czy okulary można odliczyć?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Coca-Cola umieści na puszce Twoje imię

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Wzbudź szacunek pracowników (10 zasad)

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
Bizrun.pl

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Nasze projekty

  • Marketingsummit.eu
  • Mediarun.com
  • Zegarek.pl
  • Konkurs

Obserwuj nas

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In