Młode firmy mogą skorzystać z bezpłatnego audytu marketingowego. Specjaliści ocenią działania marketingowe przedsiębiorstwa zgodnie z zasadami 4P lub 7P.
Projekt Audyt Marketingowy Młodej Firmy skierowany jest do przedsiębiorców, którzy działają na rynku nie dłużej niż 3 lata i mają prawo skorzystania z pomocy de minimis. Udział w projekcie jest bezpłatny dla 120 firm.
W ramach projektu zainteresowaną firmą zajmą się eksperci od marketingu, którzy ocenią przedsiębiorstwo w obszarach 4P (produkt, cena, dystrybucja, promocja) lub 7P (dodatkowo: ludzie, proces, świadectwa materialne). Na koniec audytorzy sformułują zalecenia, które pozwolą firmie stworzyć strategię marketingową i w efekcie poprawić konkurencyjność.
Projekt jest realizowany w ramach programu unijnego Innowacyjna Gospodarka przez Górnośląską Agencję Promocji Przedsiębiorczości do 30.06.2013 r.
Aby wziąć udział w projekcie, należy wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie internetowej.
MP
Fot. Getty Images