• Najnowsze
  • Trending
  • Wszytskie
  • Startuj
  • Marketing
  • Rozwój
  • Kariera

Amerykański Newsweek tylko w sieci

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

5 sposobów na udany poranek

5 sposobów na udany poranek

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

środa, 25 czerwca, 2025
  • Login
BIZRUN.pl
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
DODAJ NEWS
BIZRUN.pl
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
No Result
View All Result
BIZRUN.pl
No Result
View All Result

Amerykański Newsweek tylko w sieci

przez Redakcja Bizrun.pl
19 października 2012
w dziale: Rynek, Wiadomości
0
0
POLECEŃ
65
WIZYT
Poleć FacebookuPoleć na LinkedinieWyślij

Decyzja amerykańskiego wydawcy „Newsweeka” o rezygnacji z jego drukowanej wersji nie ma wpływu na tygodnik „Newsweek Polska” – poinformowała PAP rzeczniczka wydawcy polskiego tytułu Anna Gancarz-Luboń.

Ostatnie drukowane wydanie renomowanego amerykańskiego tygodnika „Newsweek”, który w przyszłym roku będzie miał 80 lat, trafi na rynek 31 grudnia 2012 roku. Później będzie on dostępny już tylko w wersji cyfrowej pod nazwą „Newsweek Global”. Ma to być pojedyncze wydanie o zasięgu globalnym, dostępne w formacie cyfrowym na zasadach prenumeraty.

Powiązane wiadomości

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Gwarancja na samochód: wszystko, co musisz o niej wiedzieć

Gwarancja na samochód: wszystko, co musisz o niej wiedzieć

Biały i czarny wywiad gospodarczy – czym się różnią?

Jak poinformowała PAP rzeczniczka Ringier Axel Springer Polska – wydawcy „Newsweek Polska” – decyzja amerykańskiego wydawcy nie ma „absolutnie żadnego” wpływu na tygodnik wydawany w kraju.

– Tytuł, wydawany w Polsce od ponad 11 lat, ma bardzo mocną pozycję na rynku, cieszy się uznaniem czytelników i zainteresowaniem reklamodawców – zaznaczyła.

Medioznawca ze Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej prof. Wiesław Godzic ocenił w rozmowie z PAP, że decyzja amerykańskiego wydawcy jest ryzykowna. Zaznaczył jednak, że na pewno została dobrze skalkulowana.

– To, że zdecydował się na to „Newsweek” – bardzo wpływowy i poważny tygodnik – zapewne jest wynikiem solidnej kalkulacji. Pewnie cały świat dziennikarski i wydawniczy patrzy na to, co z tego będzie – powiedział.

Godzic przypomniał, że według francuskiego medioznawcy Bernarda Pouleta, autora książki „Śmierć gazet i przyszłość informacji”, to właśnie w 2012 r. miał nastąpić koniec prasy papierowej.

– Jak widać, nastąpił początek tego procesu. Ja w to nie wierzyłem, sądziłem, że to taki potwór, który przez kilkanaście albo kilkadziesiąt lat się nie pojawi. Obserwujmy to, bo to jest jednak początek końca prasy papierowej, aczkolwiek ten koniec może trwać i kilkanaście lat – powiedział.

W ocenie Godzica jest jeszcze za wcześnie, by na podobny krok zdecydował się któryś z polskich wydawców prasy.

Tagi: czasopismointernetNewsweekwydawnictwo
UdostępniUdostępniWyślij

NAJLEPSZE SZABLONY STRON 2018 / 2019

BIZRUN.PL

Pomagamy prowadzić i rozwinąć Twoją firmę!

Zegarek.pl - Wyjątkowe zegarki w doskonałych cenach

POPULARNE

  • Ile kosztuje wykończenie pod klucz?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Poszukiwanie pracownika: profesjonalne ogłoszenie

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Czy okulary można odliczyć?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Coca-Cola umieści na puszce Twoje imię

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Wzbudź szacunek pracowników (10 zasad)

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
Bizrun.pl

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Nasze projekty

  • Marketingsummit.eu
  • Mediarun.com
  • Zegarek.pl
  • Konkurs

Obserwuj nas

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In