• Najnowsze
  • Trending
  • Wszytskie
  • Startuj
  • Marketing
  • Rozwój
  • Kariera

SMS zintegrowany z e-sklepem

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

5 sposobów na udany poranek

5 sposobów na udany poranek

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

poniedziałek, 16 czerwca, 2025
  • Login
BIZRUN.pl
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
DODAJ NEWS
BIZRUN.pl
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
No Result
View All Result
BIZRUN.pl
No Result
View All Result

SMS zintegrowany z e-sklepem

przez Redakcja Bizrun.pl
10 grudnia 2012
w dziale: Rynek, Wiadomości
0
0
POLECEŃ
120
WIZYT
Poleć FacebookuPoleć na LinkedinieWyślij

SMS to szybki i skuteczny sposób na powiadomienie klienta o statusie zamówienia produktu kupionego w internecie. Teraz jeszcze więcej sklepów sprzedających swoje produkty w sieci informować będzie krótkimi wiadomościami tekstowymi o tym, co dzieje się z zamówieniem klienta.

Platforma SerwerSMS.pl nawiązała współpracę z firmą Aptus.pl – dostawcą autorskiego oprogramowania sklepów internetowych. Każdy ze sklepów wspieranych technologią AptusShop będzie mógł być wyposażony w moduł realizujący powiadomienia SMS.

Powiązane wiadomości

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Gwarancja na samochód: wszystko, co musisz o niej wiedzieć

Gwarancja na samochód: wszystko, co musisz o niej wiedzieć

Biały i czarny wywiad gospodarczy – czym się różnią?

– Oferując produkty najlepszej jakości nie można zapomnieć o budowaniu pozytywnych relacji z kupującymi. Cieszymy się, że Aptus.pl wprowadza do swojego portfolio moduł realizujący powiadomienia SMS. Platforma SerwerSMS.pl zabezpiecza to narzędzie i gwarantuje niezawodność systemu – mówi Artur Sadowski, menadżer ds. rozwoju z platformy SerwerSMS.pl (na zdjęciu).

Platforma do masowej wysyłki SMS-ów, poza standardową funkcją powiadamiania o statusie zamówienia w sklepie internetowym, może służyć również jako centrum informowania klientów o nowościach, promocjach i innych interesujących ofertach. Sposób wykorzystania systemu do wysyłki SMS-ów zależy tylko od osoby zarządzającej sklepem w sieci.

– Powiadomienia SMS pozwalają usprawnić obsługę klienta i podnieść poziom satysfakcji osób dokonujących zakupów w sklepach internetowych. SMS-y mogą docierać do kupującego wraz z każdą zmianą w realizacji jego zamówienia, np. natychmiastowo po przygotowaniu produktów do odbioru, zarejestrowaniu płatności od klienta czy nadaniu paczki z zamówionym towarem. Taki kontakt buduje długotrwałe relacje z klientem i zapewnia go o sprawności prowadzonych przez firmę działań – uważa Jerzy Matlak, prezes zarządu Aptus.pl.

Według wyników badania „Komunikacja SMS w Polsce 2012” przeprowadzonego przez Platformę SerwerSMS.pl, internauci chcą otrzymywać SMS-y z nowinkami na temat ich ulubionych marek produktów i usług. Ponad 75 proc. ankietowanych zainteresowanych SMS-ami o promocjach w sklepach i punktach usługowych przyznało, że chciałoby otrzymywać takie wiadomości.

Wprowadzenie kanału SMS jako jednego z naturalnych kanałów komunikacji sklepu z użytkownikami sklepu internetowego może spowodować, że oferty tego sklepu dostarczane na wyświetlacze komórek klientów sklepu będą przyjmowane bardziej chętnie.

Ustalenia Platformy SerwerSMS.pl wskazują bowiem na to, że użytkownicy internetu są zainteresowani otrzymywaniem ofert w formie SMS, ale pod warunkiem, że wcześniej takie powiadomienia zamówili.

Według szacunków firmy Kelkoo, łączna wartość polskiego rynku e-commerce, którego najbardziej powszechną formą są sklepy internetowe, wyniesie w 2012 roku 5,6 mld euro. Polski rynek będzie miał najwyższą dynamikę wzrostu w całej Europie.

– Biorąc pod uwagę rozwój e-handlu i rozkwit m-commerce w naszym kraju, najbardziej optymalnym i skutecznym rozwiązaniem byłoby połączenie obu tych platform pod jednym szyldem – twierdzi Sadowski.

Tagi: e-commercee-sklepoprogramowaniesms
UdostępniUdostępniWyślij

NAJLEPSZE SZABLONY STRON 2018 / 2019

BIZRUN.PL

Pomagamy prowadzić i rozwinąć Twoją firmę!

Zegarek.pl - Wyjątkowe zegarki w doskonałych cenach

POPULARNE

  • Coca-Cola umieści na puszce Twoje imię

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Biały i czarny wywiad gospodarczy – czym się różnią?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Wzbudź szacunek pracowników (10 zasad)

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Jak wypełnić druk ZUS ZZA? Instrukcja

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Calzedonia: plażowa moda 2012

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
Bizrun.pl

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Nasze projekty

  • Marketingsummit.eu
  • Mediarun.com
  • Zegarek.pl
  • Konkurs

Obserwuj nas

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In