• Najnowsze
  • Trending
  • Wszytskie
  • Startuj
  • Marketing
  • Rozwój
  • Kariera

Brazylijki nie skąpią na urodę

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

5 sposobów na udany poranek

5 sposobów na udany poranek

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

wtorek, 24 czerwca, 2025
  • Login
BIZRUN.pl
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
DODAJ NEWS
BIZRUN.pl
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
No Result
View All Result
BIZRUN.pl
No Result
View All Result

Brazylijki nie skąpią na urodę

przez Redakcja Bizrun.pl
17 sierpnia 2012
w dziale: Ciekawostki, Rozwój
0
0
POLECEŃ
237
WIZYT
Poleć FacebookuPoleć na LinkedinieWyślij

Lakiery do paznokci, szminki oraz drogie perfumy sprzedają się w Brazylii tak dobrze, że największy kraj Ameryki Południowej stał się trzecim rynkiem kosmetyków na świecie.

Popyt na luksusowe produkty kosmetyczne, dodatki i makijaż w Brazylii jest tak olbrzymi, że nawet odbywające się w Sao Paolo targi Nails Fashion Week wyszły poza tradycyjną ofertę. Ich organizatorzy oprócz typowych produktów do manicure’u i pedicure’u zaprosili do udziału marki proponujące nie tylko kosmetyki, ale i akcesoria modowe.

Powiązane wiadomości

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

5 sposobów na udany poranek

5 sposobów na udany poranek

Jak dobrze zacząć dzień?

Zorganizowane na początku sierpnia pod szyldem „Moda jest demokratyczna” targi przekonują, że każda Brazylijka, bez względu na zasobności porftela, może być piękna.

Organizatorzy i wystawcy mają wiele do wygrania na podobnej strategii komunikacyjnej, bo w ciągu ostatnich 10 lat brazylijska klasa średnia wzrosła o ok. 40 milionów osób, w tym wiele kobiet, które nie szczędzą na produktach piękności.

– Rynek brazylijski rośnie w bardzo interesujących proporcjach. Konsumenci wydają coraz więcej i otwierają się na nowe kategorie produktów – potwierdza Ricardo Patrocinio, dyrektor marketingu amerykańskiej marki Avon.

Według badania Instytutu Euromonitor opublikowanego ostatnio przez Brazylijskie stowarzyszenie przemysłu higieny osobistej, przemysłu perfumeryjnego i kosmetyków, w roku 2011 sektor wygenerował 43 miliardy dolarów przychodu. A to aż 19 proc. więcej niż rok wcześniej.

Dzięki tym wynikom, które odpowiadają 10 proc. rynku światowego, Brazylia jest trzecim konsumentem rynku produktów kosmetycznych na świecie, za USA i Japonią.

Według oficjalnych statystyk, brazylijska klasa średnia liczy dziś ok. 95 milionów osób, czyli prawie połowę liczącego ok. 193 milionów mieszkańców kraju, a PKB Brazylii systematycznie rośnie.

Fot. Getty Images

Tagi: Ameryka PołudniowaBrazyliaciekawostkikobietamodatrendyuroda
UdostępniUdostępniWyślij

NAJLEPSZE SZABLONY STRON 2018 / 2019

BIZRUN.PL

Pomagamy prowadzić i rozwinąć Twoją firmę!

Zegarek.pl - Wyjątkowe zegarki w doskonałych cenach

POPULARNE

  • Ile kosztuje wykończenie pod klucz?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Poszukiwanie pracownika: profesjonalne ogłoszenie

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Czy okulary można odliczyć?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Coca-Cola umieści na puszce Twoje imię

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Wzbudź szacunek pracowników (10 zasad)

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
Bizrun.pl

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Nasze projekty

  • Marketingsummit.eu
  • Mediarun.com
  • Zegarek.pl
  • Konkurs

Obserwuj nas

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In