• Najnowsze
  • Trending
  • Wszytskie
  • Startuj
  • Marketing
  • Rozwój
  • Kariera

Jak e-marketing postawi Twoją firmę na nogi?

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

5 sposobów na udany poranek

5 sposobów na udany poranek

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

wtorek, 24 czerwca, 2025
  • Login
BIZRUN.pl
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
DODAJ NEWS
BIZRUN.pl
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
No Result
View All Result
BIZRUN.pl
No Result
View All Result

Jak e-marketing postawi Twoją firmę na nogi?

przez Redakcja Bizrun.pl
16 września 2013
w dziale: Internet, Marketing, Marketing
0
0
POLECEŃ
436
WIZYT
Poleć FacebookuPoleć na LinkedinieWyślij

W dobie cyfryzacji i Internetu, każdy przedsiębiorca z pewnością wie, że bez e-marketingu ani rusz. Niżej przedstawiamy cztery rozwiązania, dzięki którym wprowadzisz swoją firmę w sferę internetowego marketingu.

„Nie ma Cię w internecie? Nie istniejesz!”. Jeszcze niedawno taką reakcję można było usłyszeć od każdego, kto dowiedział się, że Twoja firma nie posiada strony internetowej. Dziś nie jest już tajemnicą, że samo zamieszczenie strony w sieci nie wystarczy. Internet stał się jednym z najlepszych sposobów, aby rozpowszechniać informacje na temat Twojej działalności w ekonomiczny i skuteczny sposób.

Powiązane wiadomości

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Oto kilka praktycznych strategii e-marketingowych, które warto opanować:

1. Dobra strona internetowa.

Strona internetowa, to nie tylko Twoja wizytówka, ale także najpotężniejsze narzędzie marketingowe dla Twojej firmy. Nieestetyczna lub źle zaprojektowana może skutecznie przeszkodzić w dotarciu do grupy docelowej lub w spełnieniu celów biznesowych, co w perspektywie może przyczynić się do obniżenia dochodów.

Zastanów się, czy Twoja strona jest intuicyjna i dobrze zaprojektowana? Czy treści są jasno sformułowane a galeria zdjęć zachęca do zakupu Twojego produktu? Jeżeli jest Ci ciężko ocenić własny serwis, to warto rozważyć wynajęcie agencji, która pomoże Ci skutecznie zagospodarować Twoją firmową wirtualną przestrzeń.

2. Inteligentne SEO.

Jak sprawić, żeby Twoja firma była na szczycie wyników wyszukiwania w przeglądarkach internetowych? Niestety optymalizowanie strony internetowej i aktualizowanie treści nie zawsze są priorytetem, w przypadku działań e-marketingowych a wielu przedsiębiorców uważa, że pozycjonowanie wymaga skomplikowanej wiedzy z dziedziny programowania oraz informatyki. Natomiast w rzeczywistości takie działania sprowadzają się do znalezienia odpowiednich narzędzi, zrozumieniu słów kluczowych, zmianę strony lub struktury bloga oraz regularnego tworzenia tekstów.

Jeśli publikujesz treści i jesteś ekspertem w swojej dziedzinie na pewno zainteresuje Cię ostatnia aktualizacja algorytmu Google. Dzięki tej modernizacji autorzy treści mogą budować swoją pozycję na podstawie tego, co  zamieszczają w sieci. Algorytm, na podstawie popularności wpisów, jest w stanie określić Twoją wiedzę na dane tematy, i odpowiednio pozycjonować treści i osoby, które je zamieszczają. Sprawdź jak działa Google Authorship, żeby wzmocnić pozycję Twojej firmy  w wyszukiwarkach.

3. Wyróżniający się e-mail marketing.

Zastanawiasz się, jak dotrzeć do klientów mając napięty budżet? E-mail marketing może Ci pomóc w zatrzymaniu klientów przy sobie. Należy jednak pamiętać, aby nie zasypywać klientów niechcianą pocztą  zwłaszcza, gdy e-maile pochodzą od firmy, której ufają (i to Twojej firmy!).

Twórz mailing do obecnych lub potencjalnych klientów w taki sposób, aby był zwięzły i mieścił wyłącznie niezbędne treści, którymi klient mógłby się zainteresować. Postaraj się również, aby stworzona kreacja była dostępna na urządzenia mobilne oraz, żeby odbiorca mógł łatwo podzielić się nią w wybranych social mediach.

4. Jesteś w social mediach?

Media społecznościwe są świetnym narzędziem używanym w dotarciu do grupy docelowej i angażowaniu uwagi konsumenta. Zastanów się, czy wystarczająco wykorzystujesz ich potencjał? Czy wiesz, że ponad 70% konsumentów woli kupić produkt po zapoznaniu firmy w social mediach? Zbuduj swoją obecność w grupach LinkedIn, użyj reklamy na Facebooku lub zaplanuj kampanię video na YouTube i wykorzystaj w pełni potencjał mediów społecznościowych.

UdostępniUdostępniWyślij

NAJLEPSZE SZABLONY STRON 2018 / 2019

BIZRUN.PL

Pomagamy prowadzić i rozwinąć Twoją firmę!

Zegarek.pl - Wyjątkowe zegarki w doskonałych cenach

POPULARNE

  • Ile kosztuje wykończenie pod klucz?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Poszukiwanie pracownika: profesjonalne ogłoszenie

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Czy okulary można odliczyć?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Coca-Cola umieści na puszce Twoje imię

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Biały i czarny wywiad gospodarczy – czym się różnią?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
Bizrun.pl

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Nasze projekty

  • Marketingsummit.eu
  • Mediarun.com
  • Zegarek.pl
  • Konkurs

Obserwuj nas

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In