• Najnowsze
  • Trending
  • Wszytskie
  • Startuj
  • Marketing
  • Rozwój
  • Kariera

5 sposobów na zdobycie rekomendacji dla Twojego biznesu

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

5 sposobów na udany poranek

5 sposobów na udany poranek

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

poniedziałek, 23 czerwca, 2025
  • Login
BIZRUN.pl
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
DODAJ NEWS
BIZRUN.pl
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
No Result
View All Result
BIZRUN.pl
No Result
View All Result

5 sposobów na zdobycie rekomendacji dla Twojego biznesu

przez Redakcja Bizrun.pl
28 kwietnia 2014
w dziale: Relacje z kontrahentami
0
0
POLECEŃ
679
WIZYT
Poleć FacebookuPoleć na LinkedinieWyślij

Jako nowoczesny przedsiębiorca, zapewne korzystasz z wielu internetowych kanałów promocji swoich produktów lub usług, takich jak Facebook czy LinkedIn. Warto jednak zwrócić uwagę na nieco staromodną, aczkolwiek niezwykle skuteczną taktykę marketingową, jaką jest poczta pantoflowa.

Powiązane wiadomości

Od słowa do słowa – w stronę networkingu

Arbitraż coraz popularniejszy w Polsce

Korupcja w polskich firmach to „normalność”

Według badań 87% właścicieli małych firm twierdzi, że poczta pantoflowa to ich najbardziej skuteczne narzędzie marketingowe. Oto pięć sprawdzonych sposobów, aby ludzie rekomendowali Twój biznes :

Dotrzymuj słowa

Jeśli chcesz, aby klienci ufali Twojej firmie, to najlepszym sposobem na to jest dotrzymywanie słowa i uczciwość. Nie staraj się narzucać wygórowanych cen za produkty i usługi, jeżeli wiesz, że są warte zdecydowanie mniej. Kiedy ustalasz termin realizacji zlecenia, rób wszystko żeby go dotrzymać, bo spóźnienia w realizacji zawsze działają negatywnie na wizerunek firmy.

Proś

Nie bój się prosić swoich klientów o rekomendacje. Jeżeli sprzedajesz swoje produkty za pomocą portali takich jak Allegro, nie zapomnij podziękować za transakcję i poprosić o wystawienie pozytywnego komentarza.

Doceniaj

Bywa, że klient nie zawsze jest zadowolony z produktu lub usługi. Wysłuchaj wszystkich uwag i na ich podstawie staraj się udoskonalać swoją ofertę. Aby nie stracić klienta, zaproponuj mu rekompensatę. Dzięki temu unikniesz negatywnych opinii i sprawisz, że Klient wróci do Ciebie.

Bądź widoczny

Niektóre przedsiębiorstwa częściej zdobywają rekomendację, niż inne, ponieważ są bardziej widoczne w sieci. Mają one strony www, wysyłają newslettery, udzielają się na forach lub prowadzą bloga. Jeżeli jesteś widoczny, klienci Cię zapamiętają.

Pokaż swój profesjonalizm

Najlepszym sposobem, aby uzyskać więcej rekomendacji wśród klientów jest pokazanie, że jesteś świetny w tym, co robisz. Oferując wyjątkową usługę, doskonałe produkty po godziwej cenie i naprawdę dobrą obsługujących klienta sprawisz, że ludzie będą chcieli rekomendować Twoją firmę.

Tagi: biznesporadyreklamarekomendacje
UdostępniUdostępniWyślij

NAJLEPSZE SZABLONY STRON 2018 / 2019

BIZRUN.PL

Pomagamy prowadzić i rozwinąć Twoją firmę!

Zegarek.pl - Wyjątkowe zegarki w doskonałych cenach

POPULARNE

  • Ile kosztuje wykończenie pod klucz?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Poszukiwanie pracownika: profesjonalne ogłoszenie

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Czy okulary można odliczyć?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Coca-Cola umieści na puszce Twoje imię

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Biały i czarny wywiad gospodarczy – czym się różnią?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
Bizrun.pl

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Nasze projekty

  • Marketingsummit.eu
  • Mediarun.com
  • Zegarek.pl
  • Konkurs

Obserwuj nas

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In