• Najnowsze
  • Trending
  • Wszytskie
  • Startuj
  • Marketing
  • Rozwój
  • Kariera

Promocja czy reprezentacja?

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

5 sposobów na udany poranek

5 sposobów na udany poranek

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

wtorek, 1 lipca, 2025
  • Login
BIZRUN.pl
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
DODAJ NEWS
BIZRUN.pl
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
No Result
View All Result
BIZRUN.pl
No Result
View All Result

Promocja czy reprezentacja?

przez Redakcja Bizrun.pl
20 marca 2013
w dziale: Banki i ubezpieczenia, Finanse
0
0
POLECEŃ
485
WIZYT
Poleć FacebookuPoleć na LinkedinieWyślij

Coraz trudniejsza sytuacja na rynku, spowodowana przedłużającym się kryzysem gospodarczym powoduje, że przedsiębiorcy sięgają po niestandardowe rozwiązania w celu wyróżnienia się spośród konkurencji i promowania swoich firm.

Tak było także w przypadku eventu zorganizowanego w związku z otwarciem zakładu przemysłowego, które zapewne nie było reklamą w dosłownym znaczeniu tego słowa. Takie działanie wpływa jednak pozytywnie na postrzeganie i rozpoznawalność danego przedsiębiorstwa.

Powiązane wiadomości

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

Według fiskusa, uroczystość ta była skierowana wyłącznie do zaproszonych gości. Przeczy temu jednak duże zainteresowanie mediów, które poświeciły wydarzeniu sporo uwagi. W takiej sytuacji ciężko się więc zgodzić z wydaną decyzją.

Tego typu impreza zawsze wymaga zaproszenia gości, jednak nie tylko do nich jest ona skierowana. Ciężko też wyobrazić sobie, że media poświęcą swoją uwagę wydarzeniu, na które nikt nie przyszedł. Dlatego np. koszty cateringu, które zostały zakwestionowane w tym przypadku, powinny być wliczone do kosztów uzyskania przychodu. Mimo, że zapewne pochłonęły znaczącą część budżetu, były nieodłącznym elementem tego typu przedsięwzięcia.

Warto też podkreślić, że tworzenie rozgłosu oraz budowa pozytywnego wizerunku marki odnosi takie same, a często nawet lepsze skutki, niż tradycyjna reklama.

Według art. 15. ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, do kosztów uzyskania przychodu można zaliczyć wydatki poniesione w celu uzyskania przychodów lub zachowania albo zabezpieczenia źródeł przychodu.

– W tym wypadku zorganizowanie uroczystego otwarcia z udziałem zaproszonych gości i mediów, powinno być uznane za osiągnięcie takiego celu. Zdobycie rozgłosu medialnego służy poinformowaniu potencjalnych klientów o istnieniu firmy, a w efekcie zwiększeniu sprzedaży oferowanych produktów. Efekt niczym się nie różni od tego uzyskanego przy pomocy standardowych przekazów reklamowych. Zasadność kwalifikacji takich wydatków jako kosztów uzyskania przychodu, nie powinna być więc kwestionowana – wyjaśnia Kwaśny. – Wątpliwości może budzić catering, jednak w tym wypadku jest on integralną częścią takiego wydarzenia.

W czasach, kiedy każdy wie, że tradycyjna reklama to tylko specjalnie przygotowany przekaz, firmy próbują w niestandardowy sposób przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów i partnerów biznesowych. Należy wyróżnić się na rynku, zaproponować rozwiązania, dzięki którym zainteresuje się odbiorcę.

Dodatkowo, w obecnej sytuacji gospodarczej, państwo powinno wspierać przedsiębiorczość, zamiast poszukiwać oszczędności w niekorzystnym interpretowaniu przepisów, które w praktyce nie powinny budzić wątpliwości.

Fot. Getty Images

Strona 2 z 2
Poprzedni12
Tagi: kosztyreklamareprezentacjaurząd skarbowy
UdostępniUdostępniWyślij

NAJLEPSZE SZABLONY STRON 2018 / 2019

BIZRUN.PL

Pomagamy prowadzić i rozwinąć Twoją firmę!

Zegarek.pl - Wyjątkowe zegarki w doskonałych cenach

POPULARNE

  • Ile kosztuje wykończenie pod klucz?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Poszukiwanie pracownika: profesjonalne ogłoszenie

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Czy okulary można odliczyć?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Banki chętniej sprawdzają klientów

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Wzbudź szacunek pracowników (10 zasad)

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
Bizrun.pl

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Nasze projekty

  • Marketingsummit.eu
  • Mediarun.com
  • Zegarek.pl
  • Konkurs

Obserwuj nas

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In