• Najnowsze
  • Trending
  • Wszytskie
  • Startuj
  • Marketing
  • Rozwój
  • Kariera

3 mity na temat obsługi klienta

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

5 sposobów na udany poranek

5 sposobów na udany poranek

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

wtorek, 24 czerwca, 2025
  • Login
BIZRUN.pl
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
DODAJ NEWS
BIZRUN.pl
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
No Result
View All Result
BIZRUN.pl
No Result
View All Result

3 mity na temat obsługi klienta

przez Redakcja Bizrun.pl
14 sierpnia 2012
w dziale: Marketing, Sprzedaż i obsługa
0
0
POLECEŃ
106
WIZYT
Poleć FacebookuPoleć na LinkedinieWyślij

Obsługa klienta należy do najważniejszych aspektów rozwoju firmy. Czy jednak obsługa zlecona firmie zewnętrznej może dorównać obsłudze we własnym, stacjonarnym biurze obsługi?

Biuro obsługi klienta stanowi bardzo ważny element w całości funkcjonowania firmy. To tam klienci mogą załatwić kluczowe sprawy – uzyskać ważne dla nich informacje na temat użytkowania produktu lub usługi, wyjaśnić wątpliwości, podzielić się uwagami czy złożyć reklamacje. To właśnie konsultanci stanowią pierwszy – często najważniejszy w późniejszych relacjach – kontakt z klientami.

Powiązane wiadomości

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Mit 1: Obsługa klienta prowadzona sprawnie jest tylko wtedy, gdy jest prowadzona bezpośrednio.

To nieprawda. W dzisiejszych czasach klienci nie chcą tracić czasu na wizyty w serwisach, autoryzowanych salonach czy przedstawicielstwach firm.

Dla nowoczesnych klientów czas staje się wartością nadrzędną, dlatego sprawy i problemy związane z użytkowaniem danego produktu czy usługi chcą załatwić jak najmniejszym kosztem czasu i pieniędzy.

Badania pokazują, że obsługa telefoniczna i online ma coraz większe znaczenie przy wyborze danego produktu lub usługi. Co więcej, pozwala ona na oszczędności w zakresie prowadzenia własnych przedstawicielstw, serwisów czy salonów.

Mit 2: Klient obsługiwany jest rzetelnie tylko wtedy, gdy biuro obsługi klienta prowadzone jest bezpośrednio przez dostawcę danego produktu lub usługi.

Jakość obsługi klienta w najmniejszym stopniu nie zależy od miejsca prowadzenia BOK. Czynnikami, które warunkują jej efektywność, mierzoną stopniem zadowolenia klienta, są kompetencje, wiedza i umiejętności interpersonalne konsultanta.

Odpowiednie przeszkolenie pozwoli zatrudnić konsultantów zewnętrznych, bez potrzeby generowania kosztów związanych z zatrudnieniem ich i zapewnieniem miejsca pracy w siedzibie klienta.

Mit 3: Budowanie relacji z klientem odbywa się podczas spotkania face-to-face, inaczej to niemożliwe.

Budowanie relacji między klientem a marką zależy bezpośrednio od stopnia jego zadowolenia. Aby klient był zadowolony, należy obsłużyć go tak, aby maksymalizować użyteczność danego produktu czy usługi.

Możliwość uzyskania informacji czy rozwiązania problemu bez potrzeby wychodzenia z domu – za pomocą telefonu lub internetu – przywiązuje klienta do marki i kreuje w nim poczucie zadowolenia.

Klient ma świadomość oszczędności czasu i efektywnego kontaktu z firmą, która dostarcza mu produkt lub usługę.

Dariusz Kessler, Maciej Bugaj – Global Contact Center

Fot. Getty Images

Tagi: call centerobsługa klienta
UdostępniUdostępniWyślij

NAJLEPSZE SZABLONY STRON 2018 / 2019

BIZRUN.PL

Pomagamy prowadzić i rozwinąć Twoją firmę!

Zegarek.pl - Wyjątkowe zegarki w doskonałych cenach

POPULARNE

  • Ile kosztuje wykończenie pod klucz?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Poszukiwanie pracownika: profesjonalne ogłoszenie

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Czy okulary można odliczyć?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Coca-Cola umieści na puszce Twoje imię

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Wzbudź szacunek pracowników (10 zasad)

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
Bizrun.pl

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Nasze projekty

  • Marketingsummit.eu
  • Mediarun.com
  • Zegarek.pl
  • Konkurs

Obserwuj nas

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In