• Najnowsze
  • Trending
  • Wszytskie
  • Startuj
  • Marketing
  • Rozwój
  • Kariera

Co działa na klientów?

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

5 sposobów na udany poranek

5 sposobów na udany poranek

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

21 °c
Columbus
wtorek, 24 czerwca, 2025
  • Login
BIZRUN.pl
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
DODAJ NEWS
BIZRUN.pl
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
No Result
View All Result
BIZRUN.pl
No Result
View All Result

Co działa na klientów?

przez Redakcja Bizrun.pl
16 marca 2012
w dziale: Marketing, Sprzedaż i obsługa
0
0
POLECEŃ
102
WIZYT
Poleć FacebookuPoleć na LinkedinieWyślij

Zarówno na etapie reklamowania produktu, jak i w fazie sprzedaży najważniejsze są emocje: strach, pożądanie, przywołanie miłych skojarzeń, poczucie prestiżu…

Dwie najpotężniejsze siły to strach i pożądanie. Doskonale wiedzą o tym specjaliści od reklamy, którzy w spotach oraz na billboardach nieustannie próbują nas wystraszyć lub przykuć uwagę seksualnymi skojarzeniami.

Powiązane wiadomości

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Czy to działa? Oczywiście, że tak. Deklaracje klientów, którzy twierdzą, że odporni są na perswazję reklam, pozostają w sprzeczności z finansowymi wynikami firm, które reklamy zlecają.

Strasząc skutkami złego odżywiania lub życia w stresie, można by było zachęcić odbiorców do zmiany stylu życia. Reklamy skupiają się jednak na oferowaniu łatwiejszych rozwiązań – tabletki, krople, kremy pozwalają bez wysiłku poprawić stan zdrowia. Ich użycie uspokaja sumienie klientów, którzy czują się rozgrzeszeni przekonaniem typu „wreszcie robię coś dla swojego zdrowia”.

Zrobić coś dla siebie można także zdrowo się odżywiając, dlatego opakowania zapewniają o tym, że znajdujące się w nich produkty są ekologiczne, świeże, bez konserwantów. Ładna kobieta, która w spocie reklamowym uprawia sport i jednocześnie korzysta z produktu, skutecznie przekonuje, że nawet picie wody określonej marki jest wyrazem dbałości o zdrowie i sprawność fizyczną.

W przeciwny sposób działa seks – nie straszy tym, co się stanie, gdy czegoś nie kupimy, ale pokazuje korzystne zmiany, jakie zajdą w naszym życiu, gdy odpowiednio wydamy nasze pieniądze.

Strona 1 z 2
12Następny
Tagi: marketingreklamatechniki wpływu
UdostępniUdostępniWyślij

NAJLEPSZE SZABLONY STRON 2018 / 2019

BIZRUN.PL

Pomagamy prowadzić i rozwinąć Twoją firmę!

Zegarek.pl - Wyjątkowe zegarki w doskonałych cenach

POPULARNE

  • Ile kosztuje wykończenie pod klucz?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Czy okulary można odliczyć?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Poszukiwanie pracownika: profesjonalne ogłoszenie

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Coca-Cola umieści na puszce Twoje imię

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Biały i czarny wywiad gospodarczy – czym się różnią?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
Bizrun.pl

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Nasze projekty

  • Marketingsummit.eu
  • Mediarun.com
  • Zegarek.pl
  • Konkurs

Obserwuj nas

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In