• Najnowsze
  • Trending
  • Wszytskie
  • Startuj
  • Marketing
  • Rozwój
  • Kariera

Content marketing w 7 krokach (+ infografika)

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

5 sposobów na udany poranek

5 sposobów na udany poranek

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

poniedziałek, 23 czerwca, 2025
  • Login
BIZRUN.pl
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
DODAJ NEWS
BIZRUN.pl
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
No Result
View All Result
BIZRUN.pl
No Result
View All Result

Content marketing w 7 krokach (+ infografika)

przez Redakcja Bizrun.pl
21 maja 2013
w dziale: Marketing, Marketing
0
0
POLECEŃ
1.2k
WIZYT
Poleć FacebookuPoleć na LinkedinieWyślij

W 2012 roku content marketing był jedną z najczęściej wpisywanych w Google fraz związanych z marketingiem. Obecny trend pokazuje, że firmy coraz mocniej angażują się w tworzenie własnego contentu, stając się wydawcami.

Nie dziwi więc fakt, że znaczący gracze branży internetowej twierdzą, iż prężnie i aktywnie działają w tym obszarze. Kluczowe pytanie brzmi, na czym te działania polegają i w jakim stopniu są zsynchronizowane z całościową strategią marketingową firmy?

Powiązane wiadomości

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Nie ulega bowiem wątpliwości, że aby skutecznie przeprowadzić kampanię treści, trzeba krok po kroku zaplanować działania zapewniając im promocję, dzięki której trafimy z komunikatem do faktycznie zainteresowanego odbiorcy.

Ustal cel i oczekiwany efekt działań

Zacznijmy od najważniejszego, czyli od ustalenia celu biznesowego i efektu, jaki chcemy uzyskać w wyniku działań content marketingowych.

Wśród najczęściej wymienianych mamy:

  • wzrost sprzedaży
  • poprawienie wiarygodności i zaufania do brandu
  • edukacja użytkowników o nowościach
  • wygenerowanie konkretnej puli leadów
  • zwiększenie trafficu w serwisie

Podstawą skuteczności content marketingu są atrakcyjne treści i ich mądrze zaplanowana dystrybucja. Aby zmaksymalizować zainteresowanie potencjalnego klienta naszym contentem, warto pamiętać o tworzeniu treści, które będą miały ciekawą formę.

Znajdź wspólne pole zainteresowań z odbiorcą

Kiedy już wiemy, co chcemy osiągnąć działaniami content marketingowymi, możemy przejść do kolejnego etapu i określić „punkty styku” z zainteresowaniami użytkowników.

Działając w określonej branży, znamy potrzeby potencjalnych klientów, wiemy gdzie przebywają w sieci, jakie portale przeglądają. Aby skutecznie dotrzeć do nich z komunikatem, niezbędne jest ustalenie odpowiedzi na poniższe pytania.

  • Które serwisy wydawców czytają?
  • Jakie słowa kluczowe związane z naszym biznesem wpisują w Google?
  • W jaki sposób sprawdzają opinie na temat naszej firmy w sieci?

Ustal harmonogram działań

Działania content marketingowe warto podzielić na 2 obszary:
a) akcje całoroczne (edukacyjne, budujące wizerunek i zaufanie, inspirujące do
działania)
b) akcje krótkoterminowe, super-promocje dla użytkowników, akcje specjalne i eventy branżowe
W zależności od typu działań planujemy harmonogram na konkretną rozpiętość
czasową optymalną pod kątem potencjalnych efektów oraz kosztów.

Przystąp do publikacji

Na tym etapie należy przejść do tzw. seedingu treści, czyli umieszczeniu jej w miejscach, w których zostaną odebrane przez użytkownika jako wiarygodne oraz budujące zaufanie.
Warto zadbać o to, by nasze treści pojawiły się w formie zajawek w serwisach branżowych, u wydawców, w social‘u oraz w Google.

Dobrze wypromuj content

Po udanej dystrybucji treści, przechodzimy do promocji materiałów. Należy pamiętać, że seeding to dopiero połowa sukcesu. Najważniejsza jest skala ruchu i faktyczne dotarcie dużej puli użytkowników do contentu, przy którym się napracowaliśmy.

Możliwe sposoby promocji contentu:

  • media społecznościowe
  • mailing do bazy klientów
  • pozycjonowanie treści na określone słowa w wyszukiwarkach
  • kampania CPC np. Google AdWords czy Nextclick.pl
  • rekomendacje u wydawców.

Na następnej stronie – infografika

Strona 1 z 2
12Następny
Tagi: contentinfografikamarketing
UdostępniUdostępniWyślij

NAJLEPSZE SZABLONY STRON 2018 / 2019

BIZRUN.PL

Pomagamy prowadzić i rozwinąć Twoją firmę!

Zegarek.pl - Wyjątkowe zegarki w doskonałych cenach

POPULARNE

  • Ile kosztuje wykończenie pod klucz?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Poszukiwanie pracownika: profesjonalne ogłoszenie

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Czy okulary można odliczyć?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Coca-Cola umieści na puszce Twoje imię

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Biały i czarny wywiad gospodarczy – czym się różnią?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
Bizrun.pl

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Nasze projekty

  • Marketingsummit.eu
  • Mediarun.com
  • Zegarek.pl
  • Konkurs

Obserwuj nas

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In