• Najnowsze
  • Trending
  • Wszytskie
  • Startuj
  • Marketing
  • Rozwój
  • Kariera

CRM – dlaczego warto?

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

5 sposobów na udany poranek

5 sposobów na udany poranek

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

środa, 2 lipca, 2025
  • Login
BIZRUN.pl
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
DODAJ NEWS
BIZRUN.pl
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
No Result
View All Result
BIZRUN.pl
No Result
View All Result

CRM – dlaczego warto?

przez Redakcja Bizrun.pl
10 lipca 2012
w dziale: Marketing, Sprzedaż i obsługa
0
0
POLECEŃ
65
WIZYT
Poleć FacebookuPoleć na LinkedinieWyślij

CRM to oprogramowanie do zarządzania relacjami z klientami. Dzięki dobremu systemowi usprawnić można pracę z klientem zarówno w dużej, jak i małej firmie.

Przesyłanie danych o kliencie pomiędzy użytkownikami ułatwia nie tylko prowadzenie wstępnych rozmów, ale także zaawansowanych negocjacji. Obieg dokumentów, dostęp do nich z poziomu laptopa lub smartfona wpływa na przyswajanie wiedzy o potencjalnym kontrahencie. Jest szybko i wygodnie, co w działaniu przekłada się na skuteczność.

Powiązane wiadomości

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Wyzwania nowej gospodarki wymagają od przedsiębiorców przyjęcia panujących obecnie reguł. Dawniej kontakt z klientem ograniczał się do składania obietnicy i wypełniania jej, jednak dziś zmienność środowiska biznesowego i wpływ wielu czynników na funkcjonowanie poszczególnych elementów firmy, nie stwarza możliwości złożenia i dotrzymania obietnicy w 100 proc.

Szybkość przesyłu informacji pokazuje, jak szybko kręci się świat. Dbanie w takich warunkach o dobrą relację z klientem i zarządzanie nią, jest prawdziwym wyzwaniem.

To, jak zarządzana jest i utrzymywana relacja z klientem, rzutuje na firmę. To z kolei buduje wartość marketingową przedsiębiorstwa. Proste aplikacje CRM stawiają czoła wyzwaniom marketingu nowej gospodarki:
– ułatwiają przesyłanie danych pomiędzy pracownikami
– gromadzą w jednym miejscu najważniejsze informacje o transakcjach i klientach
– umożliwiają bezpieczny dostęp do najważniejszych informacji z każdego miejsca na ziemi
– grupują klientów i branże, w których funkcjonują dzięki funkcji tagów, co nie stanowi problemu w obsłudze sprzedażowej i posprzedażowej, pomimo zróżnicowania branż i dóbr
– usprawniają wewnętrzną komunikację dzięki zapisywaniu notatek, przypisywaniu ich do konkretnego kontrahenta i komentowaniu
– poprawiają procesy logistyczne i operacyjne za sprawą przypisywania zadań do konkretnych pracowników.

Klient jest istotną częścią marketingu. Monolog już się nie sprawdza. Dialog z klientem można prowadzić. Trzeba tylko wiedzieć jak i o czym z nim będziemy rozmawiać. Do tego potrzebne są informacje. O nim samym, podejmowanych przez niego działaniach i zawieranych z nim transakcjach. Tego wymaga nowa gospodarka i nowy marketing.

Fot. Getty Images

Tagi: crm
UdostępniUdostępniWyślij

NAJLEPSZE SZABLONY STRON 2018 / 2019

BIZRUN.PL

Pomagamy prowadzić i rozwinąć Twoją firmę!

Zegarek.pl - Wyjątkowe zegarki w doskonałych cenach

POPULARNE

  • Ile kosztuje wykończenie pod klucz?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Poszukiwanie pracownika: profesjonalne ogłoszenie

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Czy okulary można odliczyć?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Banki chętniej sprawdzają klientów

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Wzbudź szacunek pracowników (10 zasad)

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
Bizrun.pl

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Nasze projekty

  • Marketingsummit.eu
  • Mediarun.com
  • Zegarek.pl
  • Konkurs

Obserwuj nas

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In