• Najnowsze
  • Trending
  • Wszytskie
  • Startuj
  • Marketing
  • Rozwój
  • Kariera

Crowdsourcing ma przyszłość!

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

5 sposobów na udany poranek

5 sposobów na udany poranek

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

wtorek, 24 czerwca, 2025
  • Login
BIZRUN.pl
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
DODAJ NEWS
BIZRUN.pl
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
No Result
View All Result
BIZRUN.pl
No Result
View All Result

Crowdsourcing ma przyszłość!

przez Redakcja Bizrun.pl
9 stycznia 2012
w dziale: Marketing, Sprzedaż i obsługa
0
0
POLECEŃ
579
WIZYT
Poleć FacebookuPoleć na LinkedinieWyślij

Crowdsourcing to oddawanie niektórych decyzji w ręce klientów. Dokładnie tak! Zamiast zatrudniać specjalistów, możesz zlecić pewne sprawy grupie fanów Twojej marki.

Moda na crowdsourcing rozwija się w najlepsze. Coraz więcej wielkich koncernów korzysta z pomysłowości swoich konsumentów.

Powiązane wiadomości

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

McDonalds zachęcał swoich klientów do stworzenia własnego hamburgera, Henkel proponował stworzenie hasła i etykiety dla płynu do mycia naczyń, ale z crowdsourcingu korzystają już nie tylko wielcy rynkowi gracze. Coraz częściej także małe firmy sięgają po pomysły klientów.

Dlaczego? Przyczyny są proste. Akcje crowdsourcingowe można prowadzić coraz łatwiej. Do ich rozpowszechnienia przyczynił się Facebook. Jeśli firma zgromadziła na swoim profilu tysiące fanów marki, wysyłane komunikaty pojawiają się na ich wirtualnych tablicach. Nie trzeba więc wydawać pieniędzy, by szybko dotrzeć do dużej grupy ludzi. A jeśli uda się ich „wkręcić” w akcję, korzyści może być wiele.

Pierwsza to koszty, a właściwie ich brak. Docenią to szczególnie małe firmy. Jeśli potrzebujesz hasła promocyjnego dla Twojego produktu, szukasz odpowiedniej nazwy, pomysłu na kampanię reklamową, albo kreatywnych podpowiedzi jak ulepszyć swoją ofertę, zaproś do współpracy wszystkich chętnych.

Zwycięzców akcji powinieneś obdarować atrakcyjnymi nagrodami, ale zazwyczaj będzie to znacznie tańsze niż koszt zatrudnienia profesjonalistów. A przecież spośród setek nadesłanych haseł reklamowych z pewnością uda się wyłonić coś naprawdę oryginalnego i chwytliwego.

Drugą korzyść stanowi promocja. Fani będą myśleli o firmie, o jej produktach i usługach. Praca nad pomysłami będzie wpływała na wzrost ich zainteresowania i zaangażowania wobec marki.

Strona 1 z 2
12Następny
Tagi: crowdsourcingkreacjamarkamedia społecznościowesocial mediazaangażowanie
UdostępniUdostępniWyślij

NAJLEPSZE SZABLONY STRON 2018 / 2019

BIZRUN.PL

Pomagamy prowadzić i rozwinąć Twoją firmę!

Zegarek.pl - Wyjątkowe zegarki w doskonałych cenach

POPULARNE

  • Ile kosztuje wykończenie pod klucz?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Czy okulary można odliczyć?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Poszukiwanie pracownika: profesjonalne ogłoszenie

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Coca-Cola umieści na puszce Twoje imię

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Biały i czarny wywiad gospodarczy – czym się różnią?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
Bizrun.pl

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Nasze projekty

  • Marketingsummit.eu
  • Mediarun.com
  • Zegarek.pl
  • Konkurs

Obserwuj nas

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In