• Najnowsze
  • Trending
  • Wszytskie
  • Startuj
  • Marketing
  • Rozwój
  • Kariera

Crowdsourcing ma przyszłość!

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

5 sposobów na udany poranek

5 sposobów na udany poranek

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

wtorek, 24 czerwca, 2025
  • Login
BIZRUN.pl
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
DODAJ NEWS
BIZRUN.pl
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
No Result
View All Result
BIZRUN.pl
No Result
View All Result

Crowdsourcing ma przyszłość!

przez Redakcja Bizrun.pl
9 stycznia 2012
w dziale: Marketing, Sprzedaż i obsługa
0
0
POLECEŃ
580
WIZYT
Poleć FacebookuPoleć na LinkedinieWyślij

Ale to nie wszystko! O akcjach crowdosourcingowych chętnie piszą portale i gazety. Jeśli więc będziesz wysyłał informacje prasowe, masz spore szanse, że wiadomość o Twojej akcji pójdzie w świat, promując przy okazji Twoją markę.

UWAGA! Akcje crowdsourcingowe powinny być dobrze przemyślane. Należy z góry przewidzieć różne sytuacje. Jasno ustalone kryteria, jakie mają spełniać nadesłane projekty oraz czytelne zasady wybierania najlepszych pomysłów pozwolą uniknąć wpadek. Z góry należy założyć, że w akcji weźmie udział wielu żartownisiów, których pomysły mogą nadszarpnąć wizerunek firmy.

Powiązane wiadomości

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Warto np. zastanowić się, czy o ostatecznym wyborze powinni decydować internauci. Kiedy firma Henkel ogłosiła konkurs na nową etykietę dla płynu do mycia naczyń, najwięcej głosów zdobyła ta z hasłem „Smakuje jak kurczak”. Nie spodobało się to koncernowi, który wprowadził własne jury, zmieniając reguły dopiero w trakcie gry. To oczywiście zraziło internautów.

Takiej wpadki można było uniknąć, przewidując zaistniałą sytuację i wprowadzając jurorów wcześniej lub precyzyjniej ustalając warunki, jakie powinny spełniać nadsyłane prace.

MP

Fot. Getty Images

Strona 2 z 2
Poprzedni12
Tagi: crowdsourcingkreacjamarkamedia społecznościowesocial mediazaangażowanie
UdostępniUdostępniWyślij

NAJLEPSZE SZABLONY STRON 2018 / 2019

BIZRUN.PL

Pomagamy prowadzić i rozwinąć Twoją firmę!

Zegarek.pl - Wyjątkowe zegarki w doskonałych cenach

POPULARNE

  • Ile kosztuje wykończenie pod klucz?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Poszukiwanie pracownika: profesjonalne ogłoszenie

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Czy okulary można odliczyć?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Coca-Cola umieści na puszce Twoje imię

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Wzbudź szacunek pracowników (10 zasad)

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
Bizrun.pl

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Nasze projekty

  • Marketingsummit.eu
  • Mediarun.com
  • Zegarek.pl
  • Konkurs

Obserwuj nas

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In