• Najnowsze
  • Trending
  • Wszytskie
  • Startuj
  • Marketing
  • Rozwój
  • Kariera

Jaki powinien być dobry logotyp?

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

5 sposobów na udany poranek

5 sposobów na udany poranek

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

wtorek, 24 czerwca, 2025
  • Login
BIZRUN.pl
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
DODAJ NEWS
BIZRUN.pl
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
No Result
View All Result
BIZRUN.pl
No Result
View All Result

Jaki powinien być dobry logotyp?

przez Redakcja Bizrun.pl
13 lutego 2013
w dziale: Marketing, Marketing
0
0
POLECEŃ
406
WIZYT
Poleć FacebookuPoleć na LinkedinieWyślij

3. Dopasowany do marki

Logotyp powinien oddawać to, czym marka chce się stać w postrzeganiu odbiorcy (wartości, ambicje, charakter i kompetencje), a nie tylko to, czym jest dzisiaj. Brand musi również w pierwszej kolejności brać pod uwagę potrzeby klienta, a nie jego właściciela. Trzeba o tym wspomnieć, gdyż dość często zdarza się, że te różnią się od siebie znacząco…

Powiązane wiadomości

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

4. Ponadczasowy

Dla niektórych może być to nieco kontrowersyjne, ale dobre logotypy silnych marek są niezwykle trwałe – wystarczy spojrzeć na tak oczywiste przykłady, jak Coca-Cola, Chanel, Nike czy Apple.

Z drugiej strony era cyfrowa, łatwość obserwowania światowych trendów etc. kusi, aby stosować rozwiązania innowacyjne, modne, wykorzystujące najnowsze możliwości techniczne. Niezależnie jednak od wszystkich nowych opcji, jakie oferują programy komputerowe, animacji czy efektów 3D, naprawdę dobry logotyp to taki, który sprawdza się świetnie również sprowadzony do najprostszej postaci – jako płaski czarno-biały znak.

UWAGA! Trendy zmieniają się często, marka wymaga większej trwałości.

Pojęcie trwałości na pewno będzie się różnić w zależności od specyfiki branży, na której marka operuje – marki modowe czy działające głównie w nowych mediach rządzą się na pewno innymi prawami niż firmy ubezpieczeniowe czy banki .

5. Estetyczny i jakościowy

Chodzi tu o punkt widzenia zasad projektowania, a nie tylko subiektywnych gustów konkretnych osób. Koszmarem projektantów bywają tzw. testy korytarzowe – kiedy o opinie na temat znaku pytani są przypadkowo spotkani pracownicy, których poczucie estetyki (a często tego dotyczy rozmowa) bardzo daleko odbiega od preferencji klientów czy konsumentów marki.

6. Zdolny do przystosowywania się

Chodzi tu o pewną elastyczność znaku pod kątem dostosowywania się do potrzeb różnego rodzaju nośników, formatów, technik etc. Logo powinno pozwalać na dowolność aplikacji, choć czasami może to oznaczać stworzenie kliku wersji logo, które różnią się od siebie formalnie, ale wrażeniowo konsument odbiera je, jako takie same.

Powyżej prezentujemy fragment artykułu, który w całości można znaleźć w portalu Mediarun.pl

Małgorzata Leniarska – Dragon Rouge

Fot. Getty Images

Strona 2 z 2
Poprzedni12
Tagi: identyfikacjalogo
UdostępniUdostępniWyślij

NAJLEPSZE SZABLONY STRON 2018 / 2019

BIZRUN.PL

Pomagamy prowadzić i rozwinąć Twoją firmę!

Zegarek.pl - Wyjątkowe zegarki w doskonałych cenach

POPULARNE

  • Ile kosztuje wykończenie pod klucz?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Poszukiwanie pracownika: profesjonalne ogłoszenie

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Czy okulary można odliczyć?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Coca-Cola umieści na puszce Twoje imię

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Wzbudź szacunek pracowników (10 zasad)

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
Bizrun.pl

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Nasze projekty

  • Marketingsummit.eu
  • Mediarun.com
  • Zegarek.pl
  • Konkurs

Obserwuj nas

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In