• Najnowsze
  • Trending
  • Wszytskie
  • Startuj
  • Marketing
  • Rozwój
  • Kariera
Kliknij, aby zobaczyć

Klient zanim kupi, sprawdzi w sieci (infografika)

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

5 sposobów na udany poranek

5 sposobów na udany poranek

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

wtorek, 24 czerwca, 2025
  • Login
BIZRUN.pl
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
DODAJ NEWS
BIZRUN.pl
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
No Result
View All Result
BIZRUN.pl
No Result
View All Result

Klient zanim kupi, sprawdzi w sieci (infografika)

przez Redakcja Bizrun.pl
13 sierpnia 2012
w dziale: Marketing, Sprzedaż i obsługa
0
Kliknij, aby zobaczyć

Kliknij, aby zobaczyć

0
POLECEŃ
334
WIZYT
Poleć FacebookuPoleć na LinkedinieWyślij

Według badań przeprowadzonych przez IAB Europe we współpracy z TNS i Google, nawet do 50 proc. polskich konsumentów przed dokonaniem zakupu produktu w sklepie stacjonarnym (offline) poszukuje informacji na jego temat w sieci.

Zjawisko to – nazywane efektem ROPO (Research Online, Purchase Offline) – jest szczególnie silne m.in. w takich kategoriach produktowych i branżach jak motoryzacja, farmacja, turystyka, sprzęt RTV/AGD, czy też telefonia komórkowa.

Powiązane wiadomości

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Kliknij, aby zobaczyć
Kliknij, aby zobaczyć

Występowanie efektu ROPO dla wielu marek wiąże się z bardzo poważnymi konsekwencjami biznesowymi, istotnie wpływając na poziom sprzedaży. Dlatego też niezwykle ważne jest budowanie strategii działań online uwzględniających wykorzystanie efektu ROPO, zanim zrobi to nasza konkurencja.

Kluczowym elementem przygotowującym markę do wykorzystania efektu ROPO w strategii sprzedażowej jest analiza, w jaki sposób konsument styka się z produktem w sieci.

Na jej podstawie konstruowana jest nowa ścieżka zakupowa naszych klientów – w zależności od kategorii produktowej i poziomu ryzyka zakupowego może być bardzo prosta, składająca się jedynie z 2-3 elementów, podczas gdy w skomplikowanych kategoriach liczba kluczowych punktów styku tworzy rozbudowaną sieć zależności.

Następnym etapem budowania strategii jest dobór zestawu odpowiednich narzędzi, które pozwolą nam dotrzeć do konsumentów znajdujących się w ostatnich fazach procesu zakupowego (a więc gotowych kupić produkt).

Wachlarz dostępnych narzędzi jest bardzo szeroki, zawiera m.in. odpowiednią budowę serwisu internetowego, tworzenie treści eksperckich odpowiadających na potrzeby poszczególnych grup klientów, kampanie performance marketingu, narzędzie e-rzecznika marki, ePR, czy choćby działania związane z pozycjonowaniem (SEO).

Tagi: e-marketinginfografikamarketingpozycjonowaniesprzedaż
UdostępniUdostępniWyślij

NAJLEPSZE SZABLONY STRON 2018 / 2019

BIZRUN.PL

Pomagamy prowadzić i rozwinąć Twoją firmę!

Zegarek.pl - Wyjątkowe zegarki w doskonałych cenach

POPULARNE

  • Ile kosztuje wykończenie pod klucz?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Poszukiwanie pracownika: profesjonalne ogłoszenie

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Czy okulary można odliczyć?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Coca-Cola umieści na puszce Twoje imię

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Wzbudź szacunek pracowników (10 zasad)

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
Bizrun.pl

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Nasze projekty

  • Marketingsummit.eu
  • Mediarun.com
  • Zegarek.pl
  • Konkurs

Obserwuj nas

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In