• Najnowsze
  • Trending
  • Wszytskie
  • Startuj
  • Marketing
  • Rozwój
  • Kariera

Crowdsourcing jako burza mózgów

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

5 sposobów na udany poranek

5 sposobów na udany poranek

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

wtorek, 24 czerwca, 2025
  • Login
BIZRUN.pl
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
DODAJ NEWS
BIZRUN.pl
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
No Result
View All Result
BIZRUN.pl
No Result
View All Result

Crowdsourcing jako burza mózgów

przez Redakcja Bizrun.pl
4 lipca 2012
w dziale: Internet, Marketing
0
0
POLECEŃ
190
WIZYT
Poleć FacebookuPoleć na LinkedinieWyślij

MillionYou.com teraz daje możliwość zorganizowania kampanii „Idea Crowdsourcing”, w której kreatywni wizjonerzy skupieni wokół serwisu będą przedstawiać pomysły i koncepty kreatywne.

Dzięki Idea Crowdsourcing marketerzy mogą zaangażować tysiące kreatywnych twórców w dialog na temat ich marek, prosząc o wymyślenie działań promocyjnych, pytając o ich opinie, oczekiwania albo pomysły na kolejne inwestycje.

Pierwszy raz MillionYou.com zastosowało nowe rozwiązanie w konkursie „Polska za 20 lat”. Użytkownicy mogą odpowiedzieć na pytanie o przyszłość Polski w formie literackiego przedstawienia swojej wizji. Na autorów najciekawszych, najbardziej inspirujących koncepcji czekają nagrody: pierwsze miejsce – 3.000 złotych, drugie miejsce – 1.000 złotych, trzecie miejsce – 500 złotych.

Powiązane wiadomości

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Co to jest „Idea Crowdsourcing”?

Idea Crowdsourcing to narzędzie, które umożliwia dialog marki z jej użytkownikami. Wszyscy, którzy mają na to ochotę, mogą zabrać głos w dyskusji o tym, jak promowana ma być marka. Komunikat wypracowany podczas burzy mózgów wśród konsumentów ma szansę być bardziej wiarygodny i przyswajalny dla odbiorcy.

– Platforma MillionYou.com skupia wokół siebie kreatywnych freelancerów z branży reklamowej i filmowej – zarówno amatorów, jak i profesjonalistów. Do tej pory na zamówienie serwisu tworzyli oni filmy, scenariusze i muzykę. Postanowiliśmy pójść o krok dalej i pozwolić im nie tylko realizować briefy klientów, ale także tworzyć całe koncepcje kampanii, wypowiadać się na temat produktów, przedstawiać swoje pomysły i wizje – mówi Jan Kasprzycki-Rosikoń, managing director i partner MillionYou.com.

Jak to działa?

Marketerzy, którzy chcieliby zaangażować ludzi w burzę mózgów muszą jedynie przedstawić temat do dyskusji, zadać pytanie. MillionYou.com może przeprowadzić akcję zbierania konceptów kreatywnych w modelu tajnym – dostęp do pomysłów ma tylko klient – lub jawnym, wszyscy uczestnicy mogą wówczas komentować nadsyłane prace.

Autorzy najlepszych pomysłów otrzymują nagrody pieniężne.

– Crowdcourcing jest obecnie jednym z najważniejszych trendów w komunikacji marketingowej na świecie. Firmy zdając sobie sprawę z jego potencjału, prześcigają się w pomysłach na wykorzystanie zjawiska w swoich działaniach marketingowych, oddając tym samym promocję swoich marek w ręce konsumentów – podkreśla Jan Kasprzycki-Rosikoń.

W ostatnim czasie zaobserwowaliśmy rosnące zainteresowanie kampaniami crowdsourcingowymi także w Polsce. Jesteśmy pewni, że „Idea Crowdsourcing” będzie cieszyła się powodzeniem wśród polskich marketerów i przyczyni się do podniesienia świadomości zjawiska crowdsourcingu w Polsce – dodaje.

Przeczytaj także: Crowdsourcing ma przyszłość

Fot. Getty Images

Tagi: crowdsourcing
UdostępniUdostępniWyślij

NAJLEPSZE SZABLONY STRON 2018 / 2019

BIZRUN.PL

Pomagamy prowadzić i rozwinąć Twoją firmę!

Zegarek.pl - Wyjątkowe zegarki w doskonałych cenach

POPULARNE

  • Ile kosztuje wykończenie pod klucz?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Poszukiwanie pracownika: profesjonalne ogłoszenie

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Czy okulary można odliczyć?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Coca-Cola umieści na puszce Twoje imię

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Wzbudź szacunek pracowników (10 zasad)

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
Bizrun.pl

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Nasze projekty

  • Marketingsummit.eu
  • Mediarun.com
  • Zegarek.pl
  • Konkurs

Obserwuj nas

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In