• Najnowsze
  • Trending
  • Wszytskie
  • Startuj
  • Marketing
  • Rozwój
  • Kariera

Dostosuj stronę do iPada, by sprzedawać więcej

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

5 sposobów na udany poranek

5 sposobów na udany poranek

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

poniedziałek, 23 czerwca, 2025
  • Login
BIZRUN.pl
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
DODAJ NEWS
BIZRUN.pl
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
No Result
View All Result
BIZRUN.pl
No Result
View All Result

Dostosuj stronę do iPada, by sprzedawać więcej

przez Redakcja Bizrun.pl
21 grudnia 2012
w dziale: Internet, Marketing
0
0
POLECEŃ
376
WIZYT
Poleć FacebookuPoleć na LinkedinieWyślij

– Surfują dłużej, oglądają więcej programów telewizyjnych w sieci, częściej też grają – właściciele iPadów zachowują się inaczej niż pozostali internauci. Tak wynika z badań przeprowadzonych przez Interactive Advertising Bureau Europe (IAB Europe).

Nie są to jednak jedyne różnice. Z nowego raportu „Mobile Performance Barometer 2012″ opracowanego przez sieć reklamy efektywnościowej Zanox wynika, że użytkownicy tabletu firmy Apple mają też inne nawyki kupowania online.

Powiązane wiadomości

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

WAŻNE! Zanox przeprowadził analizę transakcji zrealizowanych w ramach ponad 1000 swoich programów reklamowych. Okazało się, że ponad połowę (53 proc.) transakcji w europejskim handlu mobilnym zrealizowano za pomocą iPada.

Przychody generowane przez iPhone’y stanowią 19 proc. ogólnych obrotów, a przez urządzenia z systemem Android – 25 proc.

Po pracy i w niedzielę, głównie ciuchy i jedzenie

– Użytkownicy iPadów nie tylko są zamożniejsi, ale różnią się od użytkowników komputerów PC i smartfonów nawykami zakupowymi – wyjaśnia Stefanie Lüdecke, główny dyrektor ds. sprzedaży w firmie Zanox.

Zamawianie najmodniejszych ubrań albo pobieranie najnowszych utworów muzycznych po pracy to typowe, codzienne zachowania członków społeczności iPada. Niemal jedna trzecia dziennych transakcji (27,13 proc.) odbywa się między godziną 18 a 21. Ponadto aktywność użytkowników iPadów nasila się w niedzielę. Liczba transakcji realizowanych tego dnia jest o ok. 25 proc. wyższa niż średnia w pozostałych dniach tygodnia.

Podobnie jest w Polsce. Spośród wszystkich zakupów on-line zrealizowanych z pomocą iPadów, aż 66 proc. dotyczyło sklepów detalicznych i odzieżowych (w porównaniu z analogicznym okresem 2011 r. liczba transkacji w tym obszarze wzrosła o 253 proc.)

W przypadku innych urządzeń mobilnych, a także e-handlu za pośrednictwem laptopów i komputerów stacjonarnych, sytuacja wygląda inaczej. Użytkownicy tych sprzętów zwykle robią zakupy od poniedziałku do czwartku; liczba transakcji nieznacznie spada w piątki i w weekendy. Ponadto nie można wskazać preferowanej pory dnia na zakupy online: liczba transakcji dokonywanych za pomocą tych urządzeń pozostaje na podobnym poziomie w okresie od godziny 6 do 22.

Sprzedaż przez iPady to nie to samo, co handel mobilny

– iPady to kanał sprzedaży, który rządzi się własnymi prawami. Dlatego jednolita strategia handlu mobilnego na wszystkich platformach nie będzie właściwą odpowiedzią na specyfikę różnych grup użytkowników. Firmy i operatorzy sklepów internetowych muszą o tym pamiętać — dodaje Lüdecke. — Kampanie sprzedażowe na iPadzie muszą być dostosowane do specyficznych nawyków jego użytkowników.

Tak też zrobiła firma Advanced Store.

– iPad jest najważniejszą siłą napędową na rynku handlu mobilnego, a pod względem zachowań kupujących znacznie różni się od innych kanałów. Z tej przyczyny od dawna optymalizujemy wszystkie nasze materiały reklamowe specjalnie pod kątem iPada — twierdzi Marc Majewski, założyciel i dyrektor generalny Advanced Store.

— Zaczęliśmy adaptować nasze reklamy z myślą o nowej grupie użytkowników, kiedy do sprzedaży wszedł iPad pierwszej generacji. Obejmuje to celowe unikanie technologii Flash oraz użycie zastępczych mediów reklamowych dla iPada.

„Zanox Mobile Performance Barometer 2012” to druga analiza przeprowadzona przez Zanox na podstawie transakcji e-handlowych o wielomilionowej wartości, które zrealizowano w ramach ponad 1000 programów reklamowych na kluczowych rynkach europejskich (Niemcy, Włochy, Francja, Hiszpania, Beneluks, Skandynawia i Polska). Transakcje zostały poddane ocenie z uwzględnieniem ich znaczenia dla handlu mobilnego.

Fot. Getty Images

Tagi: applebadaniae-commercee-handelipadsprzedaż
UdostępniUdostępniWyślij

NAJLEPSZE SZABLONY STRON 2018 / 2019

BIZRUN.PL

Pomagamy prowadzić i rozwinąć Twoją firmę!

Zegarek.pl - Wyjątkowe zegarki w doskonałych cenach

POPULARNE

  • Ile kosztuje wykończenie pod klucz?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Poszukiwanie pracownika: profesjonalne ogłoszenie

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Czy okulary można odliczyć?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Coca-Cola umieści na puszce Twoje imię

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Biały i czarny wywiad gospodarczy – czym się różnią?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
Bizrun.pl

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Nasze projekty

  • Marketingsummit.eu
  • Mediarun.com
  • Zegarek.pl
  • Konkurs

Obserwuj nas

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In