• Najnowsze
  • Trending
  • Wszytskie
  • Startuj
  • Marketing
  • Rozwój
  • Kariera

E-mail marketing dla deweloperów

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

5 sposobów na udany poranek

5 sposobów na udany poranek

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

wtorek, 24 czerwca, 2025
  • Login
BIZRUN.pl
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
DODAJ NEWS
BIZRUN.pl
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
No Result
View All Result
BIZRUN.pl
No Result
View All Result

E-mail marketing dla deweloperów

przez Redakcja Bizrun.pl
5 listopada 2012
w dziale: Internet, Marketing
0
0
POLECEŃ
273
WIZYT
Poleć FacebookuPoleć na LinkedinieWyślij

Dobra kampania – jak przygotować?

Podstawą jest zbudowanie odpowiedniej listy odbiorców, do których będzie rozsyłana oferta. Bazę subskrybentów najlepiej budować, umożliwiając zapis do newslettera bezpośrednio na własnej stronie internetowej. Chodzi o to, aby mail trafił do osób faktycznie zainteresowanych ofertą. W tym celu należy na stronie zamieścić odpowiedni box, który umożliwia pozostawienie swojego adresu e-mail. Dobrze jest umieścić formularz do zapisywania się na newsletter nie tylko na głównej stronie, ale również na podstronach oraz na Facebooku.

Powiązane wiadomości

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Szczególnie istotne jest skupienie się na działalności na portalach społecznościowych. Badania pokazują bowiem, że wiele firm (40 proc.) nie umieszcza na swojej facebookowej stronie formularza zapisu na newsletter i nie decyduje się na zaawansowane elementy kampanii email marketingowych.

Przed przystąpieniem do kampanii e-mail marketingowej powinno się zadbać o zebranie wszystkich zgód formalnych na przetwarzanie danych osobowych i przesyłanie informacji środkami komunikacji elektronicznej.

Bardzo ważne jest przygotowanie atrakcyjnej wizualnie oprawy graficznej. Oferta powinna być ponadto na tyle krótka, aby odbiorca wiadomości mógł ją szybko przeczytać
i zapamiętać najważniejsze informacje. Podstawowymi informacjami zawartymi
w wiadomości powinny być: lokalizacja inwestycji, rozkład mieszkań, cena za metr, ilość pokoi, dostępność miejsca parkingowego itp.

W przypadku e-mail marketingu konieczne jest również określenie, jak długo będzie wysyłany newsletter do subskrybentów. Działania e-mail marketingowe są efektywne wówczas, gdy prowadzone są w sposób ciągły. Zaleca się, aby newsletter był wysyłany najrzadziej raz na dwa tygodnie, a w przypadku częstych promocji nawet częściej. Do czytelnika wiadomości należy mówić językiem korzyści i wywoływać w nim pozytywne emocje.

Wszystko wskazuje na to, że e-mail marketing ma przyszłość w branży deweloperskiej. Przedstawione badania obrazują wzrost świadomości znaczenia internetowych kanałów reklamy wśród deweloperów, w tym również kampanii e-mail.

Spersonalizowany charakter przesyłanej oferty oraz stosunkowo niskie koszty zapewniają zadowalające rezultaty, co z pewnością wpłynie na dalszą popularyzację e-mail marketingu.

Źródło: PolishProperty.eu

Fot. Getty Images

Strona 2 z 2
Poprzedni12
Tagi: e-maile-marketingnieruchomościsocial marketing
UdostępniUdostępniWyślij

NAJLEPSZE SZABLONY STRON 2018 / 2019

BIZRUN.PL

Pomagamy prowadzić i rozwinąć Twoją firmę!

Zegarek.pl - Wyjątkowe zegarki w doskonałych cenach

POPULARNE

  • Ile kosztuje wykończenie pod klucz?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Poszukiwanie pracownika: profesjonalne ogłoszenie

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Czy okulary można odliczyć?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Coca-Cola umieści na puszce Twoje imię

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Wzbudź szacunek pracowników (10 zasad)

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
Bizrun.pl

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Nasze projekty

  • Marketingsummit.eu
  • Mediarun.com
  • Zegarek.pl
  • Konkurs

Obserwuj nas

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In